recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Sammensætning for nybegynder
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Sammensætning for nybegynder

Post Reply Post Reply
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jesper Keller Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Sammensætning for nybegynder
    Posted: 02-Februar-2012 at 10:35
Hej alle nørder : o)
Jeg har på det sidste fået denne her flare for HiFi og jeg vil nu begynde at lede efter et fedt, dog billigt anlæg.
Jeg bor i en lejlighed og er studerende.

Rummet er ca 7x4meter, og sidder på den korte længde når jeg ser tv. (har ca 3.5meter til tv).

Spørgsmål 1)
Kan jeg købe 5 højtaler og hænge dem rundt i hele stuen, og stadig få en fornuftig lyd kvalitet i hele stuen? - Også selvom der er 4meter fra vindue til sofa, mens sofaen sidder direkte op ad den modsatte væg?

Jeg har besluttet mig for det skal være Pioneers VSX-921. Har iPhone, så AirPlay vil hvertfald være væsentligt :)
Spørgsmål 2)
Jeg har kigget på to forskellige lydanlæg.
Hvilken af disse vil være bedst til prisen - og gerne med pro/cons, til begge anlæg.

På forhånd tak
Jesper Keller

Back to Top
Jesper Keller View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jesper Keller Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Februar-2012 at 10:36
Jeg glemte dog at sætte de to højtaler systemer ind.

Her er de to jeg har kigget på:
Klipsch 5.1 fra Elgiganten http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/HDT500/klipsch-hojttalersystem
Eller
Focal Sib2 fra HiFiFreaks.dk http://hifi-freaks.dk/webshop/product_info.php?cPath=99_104&products_id=442
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.