|
Kabel??? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Stihl21 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 21-Februar-2012 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21-Februar-2012 at 11:42 |
Ku godt tænke mig at få lyden fra mit fjernsyn ud gennem anlægget men da det er en (god) gammel Pioneer forstærker er der ikke nogen optisk indgang og den eneste lydudgang på fjernsynet er optisk.
Hvad kan jeg gøre???
Er der nogen der ved om det er muligt at få et stik som evt. går fra optisk til han/hun stik???
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der scart på dit TV, for så er der sandsynligvis analog lyd ud på det. Anskaf en adapter scart/rca og så et rca kabel, og du er kørende
http://www.av-cables.dk/billede_kabler/svideo_kabel/svideo_adapter/scart_adapter_122_da.html
![]() Edited by Kampus - 21-Februar-2012 at 11:51 |
|
![]() |
|
Stihl21 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 21-Februar-2012 Status: Offline Points: 4 |
Dejligt med et hurtigt svar =) Ja det sku jeg mene... Skriver de tekniske data af og tager til min lokale kabel pusher og håber på det er løsningen =)
Tak!!!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Velbekomme! Det er et problem mange kommer ud for. Fandt selv mit eksemplar i Netto til en tyver
![]() |
|
![]() |
|
Rart med billede. Er ikke vildt teknisk så det hjælper EN DEL =)
Det ligner noget jeg har liggende fra min gamle PlayStation - ka jeg bruge den??
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-September-2008 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 1845 |
Næste gang du er ude og handle i Føtex, Kvickly etc. de har også disse ledningskit med forskellig phonokabel længder
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19655 |
Men kun fra tuneren - ikke fra eksterne kilder (HDMI og lignende). Klaus |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-September-2008 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 1845 |
bump Edited by Pony65 - 21-Februar-2012 at 11:58 |
|
![]() |
|
Super!
Jeg prøver og ellers er det ikke verdens dyreste omgang kan jeg høre =)
Tak for hjælpen!!!
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19655 |
Hvis ikke lige fordi det nok et er stik beregnet til at føre lyd+video ind til et tv og ikke trække lyden ud. Klaus |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-Marts-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1130 |
Ikke sikkert der er lyd UD af et scart. Men prøv dog. Ellers må du have en optisk til analog konverter. Fåes i feks HiFi Klubben til 599kr
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |