recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Tilbehør
  New Posts New Posts RSS Feed - TV møbel markedsundersøgelse, hjælp tak
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

TV møbel markedsundersøgelse, hjælp tak

Post Reply Post Reply Page  123 5>
Author
Junior bruger
Junior bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hagbart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: TV møbel markedsundersøgelse, hjælp tak
    Posted: 02-Marts-2014 at 08:08
Hej alle 

Jeg håber at i vil hjælpe mig med at besvare 10 hurtige spørgsmål omkring det tv møbel jeg har designet, det er en markedsundersøgelse hvor jeg skal have klarlagt en masse ting før produktion.

Det kraver dog at i besøger min hjemmeside www.mediaplace.dk hvor i kan se mere til møblet og læse mere info omkring det.

jeg håber at i derefter vil besvare dette spørgeskema? 

https://www.surveymonkey.com/s/7TDX2HW

På forhånd tak og god søndag til jer alle.
Back to Top
Denraretiger View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Denraretiger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2014 at 08:40
Back to Top
Thomas Jensen View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Thomas Jensen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2014 at 08:44
Var det ikke nok at spørge inde på Flatpanels.dk?
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Back to Top
Denraretiger View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Denraretiger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2014 at 08:47
Åbenbart ikke eftersom han også spørger herWink

Men bestemt et anderledes tv møbel med muligheder, men også begrænsninger.
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2014 at 09:02
For mig at se er det en hylde med en ledningsskjuler - ikke andet.

Nu vil jeg også helst have et lukket møbel, så jeg er nok ikke den rette til at spørge.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
Hagbart View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hagbart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2014 at 09:35
Dette er jo det nye møbel / design med andre spørgsmål :-)
Back to Top
aerik View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aerik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2014 at 09:44
Lurede lige på spørgeskemaerne, og kan ikke besvare det, da der mangler valgmuligheder, som passer til mine svar.
Back to Top
Claus P View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Claus P Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2014 at 09:53
Mangler lidt oplysninger om hvor mange kg. hylden/hylder kan bære. 

Ellers en fin løsning og meget smart måde at gøre opmærksom på sin hjemmeside på ;)
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2014 at 10:04
Originally posted by Hagbart Hagbart wrote:

Dette er jo det nye møbel / design med andre spørgsmål :-)

Yes, det er jeg klar over. Med i og med det bare er en svævende hylde med ledningsskjuler, så er det ikke noget for mig. Det kræver jo at man (i det designbevidste hjem) køber udstyr der matcher i udseende og størrelse, og har et begrænset antal apparater stående.

På din hylde er det svært at finde plads til både forstærker, DVD afspiller, CD afspiller, settopboks og centerhøjttaler i forskellige størrelser (bredde/dybde) uden at det bliver noget "rod".

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
dreamz View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dreamz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2014 at 10:16
Du bør ikke stille ledende spørgsmål i en sådan undersøgelse. Fx er formuleringerne "(...)spare penge på dyre mellemled" og *(...)mod en lille merpris" for værdiladede og på den måde lægger svaret i munden på respondenten - og det kan vel ikke være meningen med dit skema!

Jeg kan i øvrigt ikke på hjemmesiden umiddelbart se, hvad der er forskellen på de tre udgaver. Det er muligt, jeg ikke har kigget længe nok, men det bør i hvert fald fremgå tydeligere.

Jeg er nok heller ikke selv i målgruppen, da jeg har flere og tungere apparater end der kan stå på en eller to af dine hylder. Men held og lykke med projektet. 
Back to Top
Hagbart View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hagbart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2014 at 13:49
Det er ikke et hifi møbel og jeg har designet det til at der er plads til en soundbar øverst og plads til dvd, xbox, mediecenter, yousee boks osv. på hylden, så jeg kan ikke se at der er begrænsninger ? jeg vil tro at der er plads til en centerhøjtaler og 2 andre enheder på den lange hylde ( 125 cm )

Jeg har ikke fået testet hvor mange kg hylden kan bære, men mit bud er 10 kg. og da en dvd vejer ca. 1 kg, så er der rigelig kg at gøre godt med.

aerik
Du kan skrive i kommentar feltet hvis du har noget ris/ros som ikke passer til mine spørgsmål :-)
Back to Top
Hagbart View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hagbart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Marts-2014 at 13:51
dreamz

Der er kun 1 model, men der vil komme 3 forskellige klasser, en basis, standard og en eksklusiv, de er ikke på hjemmesiden, da jeg ikke har fået dem produceret endnu, det er demo modellen som er på hjemmesiden Wink

De andre kommer, bare rolig, da de bliver rigtig flotte.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.