|
Problem med opdatering af SONY tv |
Post Reply ![]() |
Author | |
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Joined: 11-September-2007 Location: Kolding Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17-Maj-2015 at 19:29 |
Jeg har et SONY KDL-55W955B hvor jeg har problemer med at lave en firmware update.
TV'et har fin forbindelse til Internettet. Når jeg prøver en opdatering over nettet får jeg straks meddelelsen: "Konfigurationen mislykkedes under tilslutningen. 5010. Prøv igen senere." Prøver jeg en opdatering med USB så går den igang med at opdatere så snart man sætter USB'en i, men efter lidt tid kommer der en meddelelse om, at det ikke er en gyldig updateringsfil. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når du bruger USB Stick til opdatering og har Downloades filen, har du så unzipped den.? Og slettet den Downloade fil, så kun den Unzip fil er tilbage. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Joined: 11-September-2007 Location: Kolding Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det har jeg. TV'et genkender også, at det er en USB med en opdateringsfil og starter op på at opdatere. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |