recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Netværk
  New Posts New Posts RSS Feed - Højere hastighed ved opsigelse? (Stofa)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Højere hastighed ved opsigelse? (Stofa)

Post Reply Post Reply Page  123 6>
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DanishBacon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Højere hastighed ved opsigelse? (Stofa)
    Posted: 21-Januar-2016 at 22:02
Jeg har pt. en 20/10 internetforbindelse hos Stofa til 199kr/mdr. Jeg kan dog se, at jeg ved Telenor kan få en 50/10 forbindelse til samme pris, hvis jeg også skifter familiens mobilabonnementer til Telenor (hvilket er ok for mig).

Har nogle af jer haft held til at lokke en højere hastighed ud af Stofa ved at bruge konkurrentens tilbud som argument? Det lykkedes nemlig ikke for mig

PS: Kæresten vil helst blive ved Stofa, da vi så har adgang til tv-kanalerne på vores telefoner.
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Back to Top
fltk View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fltk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Januar-2016 at 22:17
Det kræver vel ikke internet hos Stofa for at se deres kanaler på telefonen, men selvfølgelig at man har TV abonnement hos dem.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Januar-2016 at 22:53
WEB TV ved Stofa er ikke betinget af bredbånd hos dem.

Har selv lige hentet app'en på begge mobile enheder. Så nu kan der ses TV anywhere, også i bilen går jeg ud fra.
Back to Top
DanishBacon View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DanishBacon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Januar-2016 at 23:10
Er i sikre? Det står som et krav på hjemmesiden https://stofa.dk/kom-nemt-i-gang-med-webtv

Har i haft held til at "lokke" højere hastighed ud af dem?
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Januar-2016 at 06:24
Telenor? Held og lykke siger jeg bare. Start med at finde ud af om der er ordentlig dækning, hvor i normalt bevæger jer......

Klaus

Edited by KlausDM - 22-Januar-2016 at 15:23
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
Guests View Drop Down
Gæst
Gæst
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Januar-2016 at 14:04
Telenor, god fornøjelse med dem  Thumbs Down
Back to Top
Mufti View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mufti Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Januar-2016 at 20:44
Hvorfor skulle Telenor have dårlig dækning. Jeg bruger Telia gennem mit arbejde. De bruger samme net og har efter min mening rigtig god dækning.
Back to Top
Bruger udmeldt 38 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Januar-2016 at 21:38
Telenor har en ganske fin dækning.

M.v.h.
Back to Top
fltk View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fltk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Januar-2016 at 21:58
Originally posted by Henrik B. Henrik B. wrote:

M.v.h.

I byerne ja, men ikke på landet. Har Telenor på mit arbejde, og der er mange huller i dækningen når jeg kører rundt omkring udenfor byområderne.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Back to Top
Kallespears View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kallespears Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Januar-2016 at 00:09
Jeg har fået 90/90 til 269kr.

Da jeg nævnte YouSee
Back to Top
kaizer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kaizer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Januar-2016 at 06:01
Originally posted by fltk fltk wrote:

Originally posted by Henrik B. Henrik B. wrote:

M.v.h.

I byerne ja, men ikke på landet. Har Telenor på mit arbejde, og der er mange huller i dækningen når jeg kører rundt omkring udenfor byområderne.

Flemming

Det kan være der er lidt forskel på dækningen rundt omkring i landet.

Jeg bor i en lille by på landet, og der var ingen mast da jeg flyttede hertil.

Da der endelig kom en mast (delvist finansieret af en lokal virksomhed) var det kun Telenor der havde udstyr i den. Før det, skulle man ofte ud i haven eller stå på en stol i hjørnet af køkkenet eller lign., hvis man ville tale eller sende en mms. Som man havde to muligheder: Enten har du dårligt eller intet signal, eller også skulle man bruge en udbyder der brugte Telenors net.
Back to Top
Beanie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Beanie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Januar-2016 at 11:42
Du kan sagtens få bredbånd hos Telenor uden krav om mobilabb. Det har jeg haft et års tid.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.