recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  New Posts New Posts RSS Feed - Beoplay A8 uden lyd :-/
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Beoplay A8 uden lyd :-/

Post Reply Post Reply
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rusty_55 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Beoplay A8 uden lyd :-/
    Posted: 14-Juli-2017 at 17:45

Beoplay A8 uden lyd :-/

Jeg købte overstående brugt for et halvt år, hvor jeg har betjent den via AirPlay uden problemer.

Nu oplever jeg desværre at anlægget ikke kan afspille lyd, hverken via Airplay eller via docking station. A8’en er fint tilgængelig på netværket, og jeg kan aktivere AirPlay i de relevante apps, så det ser ud som om at det kører rigtigt, men der er bare ingen lyd.

Jeg har betjent volume både via AirPlay og via fjernbetjeningen, men der kommer som sagt ingenting, heller ikke når telefonen er tilsluttet via docking station.

Jeg tænker ikke at det er et netværksproblem. Hvorfor skulle en A8 pludselig begynde at opføre sig sådan?

Back to Top
Peter Pan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Juli-2017 at 20:11
Hej

Prøv at sende dit spørgsmål til - http://bogoda.custhelp.com/app/ask/p/57,600

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Back to Top
rusty_55 View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rusty_55 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2017 at 08:53
De skrev bare tilbage at anlægget skulle afleveres på et B&O værksted, så det var ikke den store hjælp.

Er der andet jeg kan gøre inden jeg afleverer den til en radiomekaniker?
Back to Top
Mufti View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mufti Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Juli-2017 at 12:15
Back to Top
rusty_55 View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rusty_55 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-August-2017 at 17:14
Hej, så fik jeg den resat, og forsøgte at afspille via dock stik, men stadig ingen lyd... :-/
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.