|
"Sælges", Philips Pronto universalfjernbetjening |
Post Reply ![]() |
Author | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20-Oktober-2020 at 22:20 |
Hej alle Er ved at rydde op ved computeren og frem fra gemmerne dukkede en en Philips Pronto SBC RU890 i original indpakning. Det var engang mit håb at jeg kom til at bruge den, men efter nogen tid, fik jeg mig en Beo4 og Lintronic box og siden da, har min Pronto været pakket væk. Satte batterier i den og den startede op. Så, er der nogen der kan bruge datidens hotteste programmerbare fjernbetjening er den "til salg" for højestbydende. Startpris er gratis, kommer der budkrig, regner vi i 1½ liter Coca Cola. Vinder bliver den der ikke er overbudt i 12 timer. Skal afhentes i big-city-Hammel, det mørke midtjylland. Er der ingen interesserede ryger den på genbruget lørdag formiddag :-) Klaus ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen der mangler noget oldgammelt hardware? Klaus
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |