|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
OleRas ![]() Bruger ![]() Joined: 29-Marts-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 83 |
![]() Posted: 02-April-2007 at 18:19 |
Hej Findes der AV sende/modtage udstyr som benytter andre frekvenser end 2,4 Ghz ?. Pt. benytter jeg et 2,4 Ghz system til at sende TV rundt i huset, og det fungerer for så vidt fint, og alligevel ikke. - For samtidigt har jeg et trådløst netværk i huset, som jo arbejder på samme frq. og for at det ikke skal være løgn så får jeg også min internet forbindelse leveret via et trådløs 2,4 Ghz system, så det begynder at gi' diverse problemer med at få det hele til at køre uden at det forstyrrer hinanden. Jeg ved at der findes noget på omkring 860 Mhz, Ihvertfald i andre lande, men, findes der flere muligheder ? - Og når der nu skal ske noget så ville det jo være perfekt hvis det var digitalt også !. Nogen ideér ? - På forhånd tak ! |
|
/Ole
__________________ Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio. |
|
![]() |
|
Henr1k ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 28-Februar-2007 Location: Viborg Status: Offline Points: 142 |
![]() |
Hej
Jeg ved ikke om du har fået svar eller om jeg har misset nogen tråde, men den her kører på 5.8 GHz HQ Vid-trans500 Trådløs AV-Link http://www.emb.dk/category.445.article.1847 Ved ikke om du skal bruge en med indbygget tuner. Jeg havde ikke lige set denne tråd før jeg svarede i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23084& PN=1&TPN=500 Er det den samme boks du har? Har folk generelt dårlige erfaringer med at køre signalet trådløst når der er trådløse netværk i nærheden? Jeg bor nemlig i Viborg midtby og der er en masse trådløse netværk. Scrambler jeg dem, inkl. mit eget trådløse netværk, hvis jeg sætter sådan en boks op? |
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Joined: 24-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 374 |
![]() |
Jeg har samme problem. og har prøvet forskellige kanaler på transmitter/receiver, men der er stadig konflikt med det trådløse.
Har dette sæt digiality. Måske det Henr1k skriver er løsningen. Dog ca. dobbelt så dyrt. |
|
Søren
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |