|
|
Post Reply ![]() |
Author | |
Baune ![]() Bruger ![]() Joined: 23-Juni-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 232 |
![]() Posted: 15-September-2007 at 01:09 |
Overvejer denne forholdsvis billige løsning til mit musik.
Jeg har lige nu mit musik på min Sony HDD, men navigationen er simpelthen for langsom, og det er er noget snot at oprette afspilningslister på den. Har afprøvet en Soundbridge fra Pinnacle, med streaming fra pc'en, men den falder igennem med hensyn til menuhastigheden, og jeg synes også at lyden er noget tynd. Ideen med musik på en dedikeret harddisk tiltaler mig og det nærmeste jeg synes at komme er WASC5 (set ud fra budgettet). Nogen erfaringer med dyret? Er lyden fornuftig (ja ved godt at det ikke er hifi-creme)? Er betjeningen hurtig. Her tænker jeg på oprettelse af afspilningslister og overførsel af musik fra pc. Og virker den trådløse forbindelse mellem center og den lille station? |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Joined: 30-December-2006 Location: 4140 Borup Status: Offline Points: 2171 |
![]() |
Kender den ikke, men kan dog anbefale en Noxon 2 audio. Den spiller godt - også aac-filer.
Den har en god radiodel til og med. Og så er den billigere ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Joined: 23-Juni-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 232 |
![]() |
Noxon 2 ligger også og ulmer i kulissen. Men det ville være rart at slippe fri fra pc'en.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |