|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() Posted: 18-April-2008 at 09:33 |
||
nu begynder det snart, med blu-ray fra universal, så mangler vi bare de sidste 2 store. http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=44170 Edited by flemming larsen - 30-April-2008 at 08:38 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() |
||
jeg glæder mig da selv til heroes på blu-ray.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
UNIVERSAL INDLEDER BD MED MUMIEN Universal har ikke været i stand til at sadle om fra støtte til HD DVD til BD fra den ene dag til den anden. Man har nu meddelt at omkring 400 titler (der tidligere har været udsendt på HD DVD) vil blive udsendt på BD inden årets udgang. Første titel på BD bliver en sampakning (tre film i samme sarkofag?) af ”Mumien”, ”Mumien vender tilbage” og ”The Scorpoin King” til release den 22. juli, hvor ”The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor” får biografpremiere i USA. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 07-Januar-2004 Status: Offline Points: 2406 |
![]() |
||
Nu har jeg ikke helt styr på hvilken film universal har i kataloget (selvom jeg må have købt mange hd-dvd film fra dem) men det er godt nok tyndt at starte deres bd udgivelser med disse film.
Personligt er jeg meget mere jublende lykkelig over at have fået sat en en dato på Shawshank Redemption på bd i dag. Warner fik den aldrig ud på hd-dvd selvom den var vist på alle indlæg i deres film. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Shawshank Redemption dato , og hvad er den dato, og hvor er det? |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 22-August-2007 Location: Struer, Denmark Status: Offline Points: 589 |
![]() |
||
Men det er jo nemt. De har jo allerede de enkodede transfers liggende, så alt de behøver er at at tilføre lidt BD menu og så er de kørende |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det er jo kun dejligt, så kommer der alle de film man har manglet, som var på hd dvd.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Februar-2006 Location: Danmark Status: Offline Points: 8665 |
![]() |
||
Det er 40 film i år og ikke 400. Det er en tastefejl på den side der linkes
til, og der er vel dårlig nok 400 HD DVD film i alt. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
kom de virkelig ikke med mere end 40. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Februar-2006 Location: Danmark Status: Offline Points: 8665 |
![]() |
||
Jo, men de vil frigive 40 i år på Blu-ray.
|
|||
![]() |
|||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 07-Januar-2004 Status: Offline Points: 2406 |
![]() |
||
4. november |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ok, tak. det er jo så en us dato, efter hvad jeg kan se. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |