recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - TV2 Play og cachelagrede data
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

TV2 Play og cachelagrede data

 Post Reply Post Reply Page  <1 234
Author
Message
csell View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 16-Juni-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 4755
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote csell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Marts-2023 at 07:44
Originally posted by Kasper_J Kasper_J wrote:

Skal ikke gøre mig klog på hvad problemet kan være, men vi har ingen problemer med Nokia 8000 boksen mht. TV2 Play.

Hej.

Først en stor tak til Kasper_J, for den gode nyhed.
Tror i at Bas'et Nokia 8000 kan være defekt?
Eller at Bas og Kasper_J bare bruger dem forskelligt. Måske er deres opløsning forskellig.
Hvad kan forskellene være i deres installation?

Hilsen Carsten.
Back to Top
bas View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 17-Januar-2010
Status: Offline
Points: 343
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Marts-2023 at 09:48
Jeg har indtil videre ikke oplevet problemer efter at jeg har ændret skærmopløsning på Nokia boksen.
Jeg vil prøve at huske at ændre skærmopløsningen  tilbage til Auto, når jeg er kommet på coax.
Så må jeg se, om det fortsat virker stabilt.
Back to Top
guldhammer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 16-Oktober-2010
Location: Randers
Status: Offline
Points: 921
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote guldhammer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Marts-2023 at 11:31
Der kan gå flere måneder før jeg oplever det, på vores Apple TV 4K,
og så stopper jeg bare udsendelsen og starter den igen.
Jeg bruger også Dr, Discovery+ og Viaplay.
TV2 er den eneste som laver de her stop.
//Guldhammer
Back to Top
bas View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 17-Januar-2010
Status: Offline
Points: 343
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Marts-2023 at 14:08
Originally posted by Kasper_J Kasper_J wrote:

Skal ikke gøre mig klog på hvad problemet kan være, men vi har ingen problemer med Nokia 8000 boksen mht. TV2 Play.

@Kasper_J:
Står skærmopløsningen til Auto på jeres Nokia 8000 boks?
Kører jeres boks via WiFi eller via kabel?

Jeg vil generelt sige mange tak for jeres kommentarer.
Back to Top
guldhammer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 16-Oktober-2010
Location: Randers
Status: Offline
Points: 921
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote guldhammer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Marts-2023 at 21:07
Originally posted by bas bas wrote:

Originally posted by Kasper_J Kasper_J wrote:

Skal ikke gøre mig klog på hvad problemet kan være, men vi har ingen problemer med Nokia 8000 boksen mht. TV2 Play.

@Kasper_J:
Står skærmopløsningen til Auto på jeres Nokia 8000 boks?
Kører jeres boks via WiFi eller via kabel?

Jeg vil generelt sige mange tak for jeres kommentarer.

Automatisk skærmopløsning og kabel her.
//Guldhammer
Back to Top
bas View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 17-Januar-2010
Status: Offline
Points: 343
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Marts-2023 at 17:53
Jeg er desværre endnu ikke kommet online på coax.
Skærmopløsningen på min Nokia boks står nu til 576p 50 hz.
Umiddelbart kører det mere stabilt.
Jeg regner med at sætte skærmopløsningen tilbage til Auto,
når jeg er kommet online på coax.
Så må jeg se, om det virker.


Edited by bas - 10-Marts-2023 at 17:55
Back to Top
bas View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 17-Januar-2010
Status: Offline
Points: 343
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-April-2023 at 16:42
Hej
Bedre sent end aldrig.
Jeg har nu haft besøg af en tekniker, routeren er blevet nulstillet og genstartet, og det ser ud til, at jeg nu er online på coax.
TV 2 har i mellemtiden opgraderet noget hos dem, og det ser ud til at have løst problemet.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.