recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  New Posts New Posts RSS Feed - Tv2 play og kvalitet
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Tv2 play og kvalitet

 Post Reply Post Reply Page  <1 234
Author
Message
Guests View Drop Down
Gæst
Gæst
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Januar-2020 at 13:28
Originally posted by Hajsa Hajsa wrote:

Originally posted by lunddal lunddal wrote:

Billeder per sekund er tydeligvis øget, men der er stadigvæk et hak hvert 6. sekund. Hakket er så kun halvt så langt

Ja det er der stadig, men det er blevet bedre.

Hvis vi er heldig får TV2 det sikker løst inden udgangen af 2020.



Det tror jeg så ikke du skal håbe på 🤢 Jeg har haft TV2Play i 5 år. Jævnlig har jeg påtalt problemet via FB og ved direkte kontakt til dem. Jeg har sendt dem optagelser af min oplevelser. Jeg har INTET fået ud af det. Ikke andet end inkompetent rådgivning omkring min opsætning 🤥
Back to Top
Hajsa View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 22-November-2009
Status: Offline
Points: 319
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hajsa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Januar-2020 at 04:34
Originally posted by janLp janLp wrote:

Originally posted by Hajsa Hajsa wrote:

Originally posted by lunddal lunddal wrote:

Billeder per sekund er tydeligvis øget, men der er stadigvæk et hak hvert 6. sekund. Hakket er så kun halvt så langt

Ja det er der stadig, men det er blevet bedre.

Hvis vi er heldig får TV2 det sikker løst inden udgangen af 2020.



Det tror jeg så ikke du skal håbe på 🤢 Jeg har haft TV2Play i 5 år. Jævnlig har jeg påtalt problemet via FB og ved direkte kontakt til dem. Jeg har sendt dem optagelser af min oplevelser. Jeg har INTET fået ud af det. Ikke andet end inkompetent rådgivning omkring min opsætning 🤥

Så er det godt at man bare kan afmelde sit abonnement hos dem.


Back to Top
DiscomanDK View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 10-Februar-2008
Location: Skanderborg, DK
Status: Offline
Points: 1422
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DiscomanDK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Januar-2020 at 19:30
Originally posted by JaAndersen JaAndersen wrote:

Har oplevet mange gange den sidste måned at billedet er sløret/i dårlig opløsning i arkiv

Sidder på en 200/200 fiber, så det er næppe kapacitetsproblemer i min ende

Er det fordi alle ser håndbold eller hvad sker der?

Hvem har du fiber hos?


Back to Top
JaAndersen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 20-November-2009
Status: Offline
Points: 805
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JaAndersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Januar-2020 at 07:41
Eniig - lægger som regel på 220-230 op & ned når jeg tester

Men et TV2 stream tager maks 5, så det er næppe et problem med for langsom forbindelse fra min side LOL
Back to Top
DiscomanDK View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 10-Februar-2008
Location: Skanderborg, DK
Status: Offline
Points: 1422
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DiscomanDK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Januar-2020 at 08:22
@Hajsa:

Nu er TV2Play jo på en måde et de facto monopol, og kunne man godt tænke sig at have adgang til deres arkivtjeneste, forpræmiere og den slags, så er der ikke rigtigt andre steder man kan gå hen. Dette syntes jeg desværre også skinder i gennem, hvis man eks ser folks oplevelser på Trustpilot, Facebook osv. Hvis folk havde andre muligheder, så tror jeg sgu mange var skredet. 


@JaAndersen:

Jeg tror nu heller ikke alle har problemer med deres individuelle forbindelse, men det var mere for at høre om det var samme udbyder, så kunne det jo være noget i deres backbone.
Som jeg læser tråden er der kunder fra både Eniig, Parknet og YouSee, så det er jo nok ikke det. 


Back to Top
DiscomanDK View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 10-Februar-2008
Location: Skanderborg, DK
Status: Offline
Points: 1422
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DiscomanDK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Januar-2020 at 13:33
En af mine kollegaer har d.d. chattet med TV2play, og de oplyser faktisk at man er bekendt med problemstillingen, og der arbejdes på en løsning.
Udover det er han blevet tilmeldt en maillingliste, så han motager en mail når fejlen er løst.

Mit bedste råd er at kontakte TV2 Play og give dem besked, så I kan blive registreret på samme mailling liste.

Man kan dog undre sig over, hvorfor de har en driftstatus funktion på deres hjemmeside. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.