recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Køb og salg > Jura
  New Posts New Posts RSS Feed - Underskriftindsamling Forbrugerklagenævn
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic ClosedUnderskriftindsamling Forbrugerklagenævn

 Post Reply Post Reply
Author
Message
edtwodth View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 14-November-2005
Location: Herning
Status: Offline
Points: 740
Direct Link To This Post Topic: Underskriftindsamling Forbrugerklagenævn
    Posted: 19-September-2007 at 13:06

I forbindelse med en sag hos forbugerklagenævnet, har jeg fundet ud af, at sagsbehandlingstiderne er oppe på 12 - 18 måneder.

Forhandlerne lever højt på den lange sagsbehandlingstid, da kunderne ofte giver fortabt inden sagen overhovedet er gået i gang.

Dermed er det min opfattelse at forbrugerklagenævnet ignorerer forbrugerne og støtter erhvervslivet.

Lad os få samlet en masse underskrifter, så vi forhåbentlig kan presse de relevante ministre og folketinget til at få gjort noget ved sagen

Underskriftindsamlingen finder sted her:

http://www.forbrugerklagenavn.underskrifter.dk/



Edited by ha9953 - 21-September-2007 at 12:03
Back to Top
Kandersen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 13-Juli-2006
Location: 4653
Status: Offline
Points: 10964
Direct Link To This Post Posted: 19-September-2007 at 13:25

ARRGH.. Har lige skrevet du skal undlade ord som håner.

Forbrugerklagenævnet håner ikke forbrugerne. De kæmper (efter min overbevisning) med ekstemt manglende resourcer i forhold til antallet af sager, som tilsyneladende bliver flere og flere.
Alle, både forhandlere og forbrugere bør være interessseret i at hurtigere behandlingstid.

 

 

Back to Top
edtwodth View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 14-November-2005
Location: Herning
Status: Offline
Points: 740
Direct Link To This Post Posted: 19-September-2007 at 13:32
Originally posted by Kandersen Kandersen wrote:

ARRGH.. Har lige skrevet du skal undlade ord som håner.

Forbrugerklagenævnet håner ikke forbrugerne. De kæmper (efter min overbevisning) med ekstemt manglende resourcer i forhold til antallet af sager, som tilsyneladende bliver flere og flere.
Alle, både forhandlere og forbrugere bør være interessseret i at hurtigere behandlingstid.

sorry

Det var en copy paste smutter

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.