|
vt30 55 med MEGA BURN IN!! hjælp |
Post Reply ![]() |
Page 123 11> |
Author | ||
jepper2500 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 22-Oktober-2012 Status: Offline Points: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22-Oktober-2012 at 14:20 |
|
hej folkens. jeg kunne godt lige tænke mig og vide hvor mange der rent faktisk har fået skiftet deres panel på garrentien pga. burn in.
sagen er den at jeg har et vt 30 55 fra marts som lider big time a burn in. jeg opdagede det for ca 4 måneder siden, og har efterfølgene kørt burn in wash i timevis uden held. af logoer kan jeg bla nævne tv2, tv3, dr1, premier league, kanal 6, kanal 4 fifa13, diverse ps3 logoer. og så videre. jeg har skrevet til proshop som har sendt mig videre til elektronik centret hvor jeg har fået åbnet en sag. men kan du overhoved gøre noget ved det?? og bør jeg også henvende mig til panasonic dk, eller er det spild af tid.. på forhånd tak.' jesper r
|
||
![]() |
||
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 31-Januar-2012 Location: Taastrup Status: Offline Points: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg mener du kan lave en white wash af skærmen, således at den fjerner logoerne..
hvordan dette gøres ved jeg ikke. Kan du evt uploade et billede af problemet?
|
||
![]() |
||
jepper2500 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 22-Oktober-2012 Status: Offline Points: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jeg har somsagt kørt diverse burnin wash!!! uden held.. det sidder sq fast det lort.. jeg er nysgerrig efter at høre og det nytter noget og gå i krig med panasonic eller proshop.
og ja har selv læst tonsvis af indlæg :)
|
||
![]() |
||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Joined: 18-Juni-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1998 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jep. Det er møg surt og du er som du sikkert ved ikke den første.
Det er overvejende sandsynligt at du ikke kan gøre noget ved det hvis du allerede har prøvet med burn in wash og har kørt med det i mange timer. Du skal nok forberede dig på at du kun kan mindske problemet, - ikke fjerne det. Hvis du har købt TVet hos proshop er det dem der har ansvaret overfor dig som kunde, så det er der du skal henvende dig. Jeg kender ikke proshop, men erfaringen viser at en del forretninger afviser sager om panel burn in. Der bliver som regel henvist til at der står i manualen at permanent fastbrænding af billedet ikke er omfattet af garantien, da det opfattes som en "egenskab" ved den type TV. Hvis det går sådan skal du ikke lade dig spise af med det. Det er helt urimeligt at et moderne TV får den slags problemer af almindeligt brug så jeg vil mene at du har en god sag hvis du opretter en klage via forbrugerklagenævnet. Start dog med at høre hvad proshop siger til det. MVH |
||
![]() |
||
jepper2500 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 22-Oktober-2012 Status: Offline Points: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
jepper2500 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 22-Oktober-2012 Status: Offline Points: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
de sender mig bare videre til deres partner der ordner den slags rep sager... efter blot 30 sek på tekst tv har jeg retention over hele skærmen så tydeligt at man kan læse alt
|
||
![]() |
||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Joined: 18-Juni-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1998 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja det er død irriterende at nogle forretninger forsøger at knibe sig uden om ved at sende kunden videre. Det ændrer dog ikke ved at det er proshops ansvar hvis der er et problem med noget der er købt hos dem.
Jeg læser det som om du allerede har kontaktet elektronik centeret. Hvad siger de til det? Hvis det er så slemt som du skriver er der muligvis ikke andet at gøre ved end at skifte panelet. |
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 11-Juli-2012 Location: Århus, Danmark Status: Offline Points: 482 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvor længe er det siden du opdagede problemet?
Det er vel sket fra dag til dag....
Prøv at henvende dig til Proshop, de er da flinke ( fysisk butik har de også )
![]() |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-Marts-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu har man jo hørt om modeller med panelfejl som feks. VT50 har har. Snak med din forhandler og ellers ville jeg ringe til Panasonic. Men giv ikke op. Hvis du har kraftig retension bare af at kigge lidt tekst tv, så er panelet defekt.
|
||
![]() |
||
jepper2500 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 22-Oktober-2012 Status: Offline Points: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jeg tror skam ikke de prøver og slippe uden om ENDNU!! som jeg forstår det er elektronik centret et firma de benytter til rep. om de så egentligt har tænkt sig og skifte noget ved jeg ikke endnu... jeg har fået oprettet en sag hos dem og vi skal så aftale videre om afhentning... jeg har bare en brækket arm og derfor kan jeg ikke få det hentet endnu da jeg skal hjælpe med og bære det ned fra 3 sal :(
|
||
![]() |
||
PlasmaFreak ![]() Super bruger ![]() Joined: 24-November-2010 Status: Offline Points: 305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mener da ikke de kan kræve du selv hjælper med at bære det ned. Og da slet ikke når du har brækket en arm.
|
||
![]() |
||
jepper2500 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 22-Oktober-2012 Status: Offline Points: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jeg vil umiddelbart mene det er ca 3-4 måneder siden. det er særligt slemt med tv2. det meget problematiske er at der stadig udvikles burn in i stor grad trods tvet er blevet brugt virkelig meget
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 11> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |