recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  New Posts New Posts RSS Feed - X10 mini og download fra Android Market
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic ClosedX10 mini og download fra Android Market

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
Splinten View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 27-April-2004
Location: Lolland
Status: Offline
Points: 909
Direct Link To This Post Topic: X10 mini og download fra Android Market
    Posted: 18-Oktober-2010 at 12:56

Jeg har fået et (lille?) problem med at opdatere og downloade applikationer fra Android Market.

Det er sket efter jeg opdaterede min X10 mini med ny software fra SonyEricsson via "Update Service", men jeg har ikke bemærket om det er sket i forbindelse med opdateringen, eller om det er noget andet der efterfølgende har givet problemerne.
 
Men når jeg enten vil downloade en ny applikation eller opdatere en eksisterende, så står progress baren med "Starter download", download-ikonet vises og efter nogle sekunder får jeg at vide at download af applikationen mislykkedes.
 
Nogle der har et bud på, hvad der kan være gået galt her?
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Back to Top
afn View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 18-Oktober-2010
Location: 01
Status: Offline
Points: 8
Direct Link To This Post Posted: 18-Oktober-2010 at 17:29
Samme telefon, samme opdatering og samme problem Cry
Back to Top
Splinten View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 27-April-2004
Location: Lolland
Status: Offline
Points: 909
Direct Link To This Post Posted: 18-Oktober-2010 at 19:55

Hej afn og velkommen til recordere.dk

Mht til X10 - så er vi da to LOL, ikke at det trøster. Men enten har vi lavet samme fejl i forbindelse med opdateringen, eller også har SonyEricsson klokket i opdateringen Ouch Men jeg synes ikke at jeg har kunnet finde noget om det nogle steder.

Er der andre, der har et bud???

Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Back to Top
Vagnen View Drop Down
Bruger
Bruger
Avatar

Joined: 25-Januar-2008
Location: København, DK
Status: Offline
Points: 101
Direct Link To This Post Posted: 18-Oktober-2010 at 22:12
Samme problem her.

X10 mini pro.
Har ikke foretaget nogen opdatering.
Back to Top
Splinten View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 27-April-2004
Location: Lolland
Status: Offline
Points: 909
Direct Link To This Post Posted: 19-Oktober-2010 at 22:06

Det lyder som om der er et generelt problem med X10.

Ingen der har en løsning?

Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Back to Top
bruger udmeldt 5 View Drop Down
--
--
Avatar

Joined: 15-April-2006
Location: lolland
Status: Offline
Points: 3584
Direct Link To This Post Posted: 19-Oktober-2010 at 22:38
har i prøvet at køre en "factory reset"..
symptomet i beskriver, kan være at den fejler pga. en signatur som ikke mere matcher den som er i build.prop delen for den aktuelle revision.
Så når den nye patch opdaterer framework,build.prop eller lægger en ny security key på, så vil nye installs altså fejle da den gamle "signatur" stadig ligger i registerings databasen, og skal nulstilles/factory reset, før det virker normalt igen.

altså kort: factory reset, og prøv så igen.
Back to Top
rhsin View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Joined: 19-Januar-2007
Location: Århus
Status: Offline
Points: 5990
Direct Link To This Post Posted: 19-Oktober-2010 at 22:45
Sidste gang jeg havde fanget se i at fejle i deres software tog det dem kun små 3 mdr at få rettet fejlen, så håber da for jer i er mere heldige (min bug var syncroniseringsoftwaren ikke kørte på winmob 6.5 på en X2) så jeg ville da skynde mig at skrive til se support jo før jo bedre
Mvh

René
Back to Top
Splinten View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 27-April-2004
Location: Lolland
Status: Offline
Points: 909
Direct Link To This Post Posted: 19-Oktober-2010 at 22:52

Efter at have søgt lidt fandt jeg et par mulige løsning:

http://www.google.com/support/forum/p/Android+Market/thread?tid=334b1ec8b49c9487&hl=en

http://www.google.td/support/forum/p/Android+Market/thread?tid=6e66bcee3e4df563&hl=en

http://androidforum.dk/forum/viewtopic.php?f=71&t=2782&p=15162

Det ser ikke ud til at virke på min X10, så jeg har stadig problemet. Men måske det kan gavne andre, og give en løsning...? Det ser ud til at skyldes ændringer i Android Market ifm. med overgangen til betalingsmarkedet.

Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Back to Top
Vagnen View Drop Down
Bruger
Bruger
Avatar

Joined: 25-Januar-2008
Location: København, DK
Status: Offline
Points: 101
Direct Link To This Post Posted: 20-Oktober-2010 at 10:27
Så virker det igen på min X10 mini pro

Indstillinger -> Programmer -> Administrer programmer -> og valgte Marked, dernæst "Afinstaller opdateringer"
Back to Top
afn View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 18-Oktober-2010
Location: 01
Status: Offline
Points: 8
Direct Link To This Post Posted: 20-Oktober-2010 at 19:01
Sådan Vagnen........, det ser ud til at være løsningen. Tongue Takker 
Back to Top
afn View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 18-Oktober-2010
Location: 01
Status: Offline
Points: 8
Direct Link To This Post Posted: 27-Oktober-2010 at 21:18
Så er den gal igen Dead  Download mislykkes uanset hvilken app jeg prøver at hente. Problemet er at der denne gang ikke er nogen opdateringer jeg kan afinstallere.

Har I et bud

(X10mini)
Back to Top
afn View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 18-Oktober-2010
Location: 01
Status: Offline
Points: 8
Direct Link To This Post Posted: 29-Oktober-2010 at 17:39
Jeg valgte at geninstallere softwaren....... det hjalp  Tongue
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.