recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  New Posts New Posts RSS Feed - Yousee Boks Fryser
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic ClosedYousee Boks Fryser

 Post Reply Post Reply
Author
Message
AayJay View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 06-Januar-2011
Location: Danmark
Status: Offline
Points: 8
Direct Link To This Post Topic: Yousee Boks Fryser
    Posted: 11-Februar-2011 at 00:44
Hej

Jeg har et problem med min yousee plus boks. Den er fornyligt blevet ombyttet, da der var fejl på den. Og nu er den begyndt at fryse i programmerne og der er intet at gøre udover at vente indtil den starter igen..

Jeg kan sagtens gå ind i menu'en osv.. Men selve signalet er frosset.

Den er med nyeste software osv..

Nogen som kan hjælpe?? Er ved at være godt træt af den boks, især når man lige har købt den og allerede er blevet ombyttet en gang..


Back to Top
Ulle View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 15-Juli-2005
Status: Offline
Points: 289
Direct Link To This Post Posted: 11-Februar-2011 at 02:25
Her til aften? Jeg har haft problemer med signalet hele aftenen i hovedstaden, pånær på DR1, DR2, DR K, DR Ramasjang, TV2, og Lokal TV, resten af kanalerne er bare døde i perioder af 30-120 sekunder, og så kommer signalet igen. Til sidst ga' jeg op da man ikke kan følge med i "CSI: New York" når man bliver afbrudt i over et minut flere gange, og satte så bare en DVD på i stedet.
Back to Top
joern.loenborg View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 25-Juni-2006
Location: Aalborg
Status: Offline
Points: 6994
Direct Link To This Post Posted: 11-Februar-2011 at 07:36
Originally posted by Ulle Ulle wrote:

Her til aften? Jeg har haft problemer med signalet hele aftenen i hovedstaden, pånær på DR1, DR2, DR K, DR Ramasjang, TV2, og Lokal TV, resten af kanalerne er bare døde i perioder af 30-120 sekunder, og så kommer signalet igen. Til sidst ga' jeg op da man ikke kan følge med i "CSI: New York" når man bliver afbrudt i over et minut flere gange, og satte så bare en DVD på i stedet.
Her kan du se, at du ikke er alene:
YouSee retter fejl.

Fejl er fundet, mangler endelig udbedring her kl. 07:15

Der er konstateret kortvarige frysninger af TV-signalet.Fejlretningen er igang sat.
I forbindelse med fejlretning kan forekomme kortvarige afbrydelser af signalet.
Vi kan desværre endnu ikke give tidshorisont for fejlretningen,typisk ligger fejlretningingstiden mellem 4-5 timer.

Vi beklager de gener det medfører, vores teknikere arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice.

Opstået/Oprettet:   10.02.2011 19:30
Seneste opdatering: 11.02.2011 07:27
Forventet slut:     11.02.2011 12:00



Edited by joern.loenborg - 11-Februar-2011 at 07:38
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Back to Top
joern.loenborg View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 25-Juni-2006
Location: Aalborg
Status: Offline
Points: 6994
Direct Link To This Post Posted: 11-Februar-2011 at 08:39
Til orientering:
YouSee retter fejl.

Fejl er fundet, endelig udbedret her kl. 08:08

*****
Der er konstateret kortvarige frysninger af TV-signalet.Fejlretningen er igang sat.
I forbindelse med fejlretning kan forekomme kortvarige afbrydelser af signalet.
Vi kan desværre endnu ikke give tidshorisont for fejlretningen,typisk ligger fejlretningingstiden mellem 4-5 timer.

Vi beklager de gener det medfører, vores teknikere arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice.

Opstået/Oprettet:   10.02.2011 19:30
Seneste opdatering: 11.02.2011 08:28
Forventet slut:     11.02.2011 12:00

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Back to Top
Kirsten_hen View Drop Down
Bruger
Bruger
Avatar

Joined: 11-November-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 193
Direct Link To This Post Posted: 11-Februar-2011 at 13:17
Originally posted by joern.loenborg joern.loenborg wrote:

Til orientering:
YouSee retter fejl.

Fejl er fundet, endelig udbedret her kl. 08:08

*****
Der er konstateret kortvarige frysninger af TV-signalet.Fejlretningen er igang sat.
I forbindelse med fejlretning kan forekomme kortvarige afbrydelser af signalet.
Vi kan desværre endnu ikke give tidshorisont for fejlretningen,typisk ligger fejlretningingstiden mellem 4-5 timer.

Vi beklager de gener det medfører, vores teknikere arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice.

Opstået/Oprettet:   10.02.2011 19:30
Seneste opdatering: 11.02.2011 08:28
Forventet slut:     11.02.2011 12:00


Nope, fejl IKKE rettet - heller ikke kl. 12. Så vidt jeg kan se, skyldes fejlen svagt signal generelt. Fejlen forekommer både på tv med og uden boks.


Edited by Kirsten_hen - 11-Februar-2011 at 13:20
Bedste hilsner

Kirsten

Back to Top
joern.loenborg View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 25-Juni-2006
Location: Aalborg
Status: Offline
Points: 6994
Direct Link To This Post Posted: 11-Februar-2011 at 14:14
Originally posted by Kirsten_hen Kirsten_hen wrote:

Originally posted by joern.loenborg joern.loenborg wrote:

Til orientering:
YouSee retter fejl.

Fejl er fundet, endelig udbedret her kl. 08:08

*****
Der er konstateret kortvarige frysninger af TV-signalet.Fejlretningen er igang sat.
I forbindelse med fejlretning kan forekomme kortvarige afbrydelser af signalet.
Vi kan desværre endnu ikke give tidshorisont for fejlretningen,typisk ligger fejlretningingstiden mellem 4-5 timer.

Vi beklager de gener det medfører, vores teknikere arbejder på at udbedre fejlen hurtigst muligt.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice.

Opstået/Oprettet:   10.02.2011 19:30
Seneste opdatering: 11.02.2011 08:28
Forventet slut:     11.02.2011 12:00


Nope, fejl IKKE rettet - heller ikke kl. 12. Så vidt jeg kan se, skyldes fejlen svagt signal generelt. Fejlen forekommer både på tv med og uden boks.
Jo, den omtalte fejl er rettet. Der er opstået en ny fejl:
Der kan i hele landt opstå periodiske afbrydelser af TV-signalet. Alle kanaler pånær DR1, DR2 og TV2 samt Regional programmer vil være ramt.

Der kan både opstå helt sort skærm eller forstyrrelser i billedet. Forstyrrelserne kan opleves som hak eller frys i billedet.

YouSee er klar over problemet og arbejder på fuld kraft med at få løst fejlen. Denne driftinfo vil blive opdateret så snart, vi har en løsning klar.

Opstået/Oprettet:   11.02.2011 08:00
Seneste opdatering: 11.02.2011 13:46
Forventet slut:     Ukendt

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.