recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
thor-thor View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 05-Marts-2008
Status: Offline
Points: 1924
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote thor-thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805
    Posted: 10-Januar-2017 at 12:31
Har et problem som efterhånden irriterer mig en smule på mit Sony W805.
Når jeg går ind på Netflix app virker alt som regel fint.
Når man så starter en film, afspiller den et kort øjeblik, max et par sekunder og derefter bliver man smidt helt ud af app'en og tilbage til alm. tv.
Hvis man så prøver igen, kan man være heldig at det virker (kræver nogle gange adskillige forsøg).
 
Jeg har prøvet at pause programmet i samme øjeblik det starter (og lade det være på pause 5-10 sek) og så virker det som regel ((min teori er at det sørger for at fylde bufferen) men kan være rent tilfælde)....
 
Jeg har prøvet diverse: fabriksreset af tv, nulstilling/skift af wifi, opdatering af tv etc....
Forbindelse er rigelig hurtig  (60 Mbit) og er meget stabil
 
Umiddelbart er mit (totalt ukvalificerede) gæt at det er et bufferproblem. At app'en forsøger at starte op inden den har hentet tilstrækkeligt indhold og at den derfor lukker ned og går tilbage til tv.
 
Der er åbenbart andre med samme problem (men ingen løsning):
 
Andre herinde der oplever problemet og evt. har en forklaring/løsning??
Back to Top
thor-thor View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 05-Marts-2008
Status: Offline
Points: 1924
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote thor-thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Januar-2017 at 07:41
Ingen der har prøvet dette?
Back to Top
mikkelsen1980 View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 03-September-2007
Location: Vejle, Danmark
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikkelsen1980 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Januar-2017 at 09:34
Har oplevet det samme på W905. Synes det er blevet værre, end det var de første år.
Back to Top
thor-thor View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 05-Marts-2008
Status: Offline
Points: 1924
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote thor-thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Januar-2017 at 08:33
Originally posted by mikkelsen1980 mikkelsen1980 wrote:

Har oplevet det samme på W905. Synes det er blevet værre, end det var de første år.
Jeg oplever det samme. I starten skete det aldrig, det er noget der er opstået inden for det sidste år og er blevet værre hen ad vejen...
Back to Top
mikkelsen1980 View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 03-September-2007
Location: Vejle, Danmark
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikkelsen1980 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-April-2017 at 16:13
Synes det er blevet helt vildt nu. Jeg har en 4 årig forsikring, men ved ikke om det er noget, man vel kunne tage via dem.

Lyder til mange har problemet, men ingen har en løsning.

Back to Top
rasmuzzen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-Januar-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rasmuzzen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Juni-2017 at 10:22
Samme her på samme model. Min datter plejer at lykkedes med at få gang i det, tror hun vælger andet materiale og så tilbage til problembarnet efter kort tid.

Men ja, pisse irriterende. Men jeg glædes dog stadig over at der kommer en opdatering en gang imellem, men den retter bare aldrig problemet.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Back to Top
thor-thor View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 05-Marts-2008
Status: Offline
Points: 1924
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote thor-thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Juni-2017 at 11:00
Næ. Lader ikke til at problemet bliver løst.
Men har afmeldt Netflix henover sommeren, så lige nu er der ingen problemer Tongue
Back to Top
tipsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 29-August-2005
Location: Odense, Denmark
Status: Offline
Points: 3722
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tipsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Juni-2017 at 22:15
Hvor gammelt er fjernsynet? Min oplevelse med Sony er at apps og funktionalitet klapper sammen over årene - så mindre og mindre fungerer i praksis.
Back to Top
thor-thor View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 05-Marts-2008
Status: Offline
Points: 1924
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote thor-thor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Juni-2017 at 08:53
Originally posted by tipsen tipsen wrote:

Hvor gammelt er fjernsynet? Min oplevelse med Sony er at apps og funktionalitet klapper sammen over årene - så mindre og mindre fungerer i praksis.
 
Generelt fungerer det egentlig som det skal, bortset fra Netflix....
Så vidt jeg husker er det ca. 2,5 år gammelt.
Back to Top
tipsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 29-August-2005
Location: Odense, Denmark
Status: Offline
Points: 3722
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tipsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Juni-2017 at 10:11
Mit fungerede også fornuftigt i 1-2 år, hvorefter tingene begyndte at hoppe i havet - Youtube, TV2Play, Skype (inkl. et nu ubrugeligt Sony webcam til 700kr) er døde efterfølgende - Software opdateres vist udfra devicen om at TV'et skal udskiftes efter 1-2 år.
Back to Top
jr00 View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 20-December-2004
Status: Offline
Points: 79
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jr00 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Juli-2017 at 15:26
Jeg begyndte for nyligt også at få problemer med DR TV på mit Sony W905. Jeg kan ikke se mere end 3-3,5 min af udsendelserne før DR TV app'en lukker ned. Det er voldsomt irriterende - jeg frygter lidt det er samme problem som med Netflix app'en. Tidligere har jeg haft problemer med at man kun kunne holde den på pause i nogle få minutter, men det var trods alt til at leve med. Det nuværende problem gør dog DR TV app'en helt ubrugelig. Er der andre der også har problemer med DR TV app'en?
Back to Top
BBjarne View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger


Joined: 20-April-2011
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BBjarne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Juli-2017 at 07:26
Jeg har et 40W605B med præcis samme problem med netflix appen. Det kræver ofte adskillige forsøg at få startet noget fra Netflix.
Det er helt sikkert det sidste Sony tv jeg har.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.