recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
Kimjodder View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 14-August-2017
Location: Ringsted
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kimjodder Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-August-2017 at 19:30
Originally posted by jr00 jr00 wrote:

Jeg begyndte for nyligt også at få problemer med DR TV på mit Sony W905. Jeg kan ikke se mere end 3-3,5 min af udsendelserne før DR TV app'en lukker ned. Det er voldsomt irriterende - jeg frygter lidt det er samme problem som med Netflix app'en. Tidligere har jeg haft problemer med at man kun kunne holde den på pause i nogle få minutter, men det var trods alt til at leve med. Det nuværende problem gør dog DR TV app'en helt ubrugelig. Er der andre der også har problemer med DR TV app'en?

Har præcis samme problem, starter et program via HBB, efter ca. 3-4-5 minutter hopper den retur til HBB menuen - Mega belastende...

Kan ikke huske præcis modelnummer, men w905.noget ;o)

Hvis jeg kører stream via ATV4, ingen problemer.

Har testet både kabel og wifi, og via interdeling fra Iphone, stadig samme problem....
Back to Top
Oakie View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 25-Juni-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 273
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Oakie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-August-2017 at 10:20
Har samme problemer dog på en en samsung 5 er fra december måned

Back to Top
Packer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 09-Maj-2007
Location: Sjælland
Status: Offline
Points: 527
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Packer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-August-2017 at 11:10
Hej

Havde samme problem på 905. Hjalp at genfinde Internet.

Jesper
Back to Top
Tomsen View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 04-Oktober-2011
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tomsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-August-2017 at 11:31
Vi har også et W805b her i huset, hvor vi oplever det samme problem.

Faldt over en tråd på sonys forum der anbefalede at før man starter en film/serie, så slå underteksterne fra.

Når afspilning er startet så slå det til igen.

Det har næsten fjernet problemet hos os :)
Back to Top
Kimjodder View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 14-August-2017
Location: Ringsted
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kimjodder Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-August-2017 at 12:50
Originally posted by Packer Packer wrote:

Hej

Havde samme problem på 905. Hjalp at genfinde Internet.

Jesper

Altså, tage den af nettet, og koble på igen ?

Det har jeg prøvet, wifi, kabel, internetdeling på mobil, same shit ;o(


Back to Top
dejavu View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 26-December-2015
Location: Randers
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dejavu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-August-2017 at 14:58
Har samme problem på mit Sony 605. Har ingen løsningsforslag. Kan også være et problem blot at få adgang til Netflix. Vh
Sony 48W605, Yamaha RX-A1050, Yamaha AX-1090, Yamaha NS777,Yamaha C444, Denon DCD710AE, Panasonic BDT310
Back to Top
Hesselburger View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 04-August-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hesselburger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-August-2017 at 03:18
Har selv haft lignende problemer med kablet løsning. Blev løst da jeg fjernede min sonos connect fra min netværks installation. Det virkede fint i lang tid og blev pludselig ustabilt.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.