|
Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805 |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
Kimjodder ![]() Ny bruger ![]() Joined: 14-August-2017 Location: Ringsted Status: Offline Points: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har præcis samme problem, starter et program via HBB, efter ca. 3-4-5 minutter hopper den retur til HBB menuen - Mega belastende... Kan ikke huske præcis modelnummer, men w905.noget ;o) Hvis jeg kører stream via ATV4, ingen problemer. Har testet både kabel og wifi, og via interdeling fra Iphone, stadig samme problem....
|
|
![]() |
|
Oakie ![]() Super bruger ![]() Joined: 25-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 273 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har samme problemer dog på en en samsung 5 er fra december måned
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-Maj-2007 Location: Sjælland Status: Offline Points: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Havde samme problem på 905. Hjalp at genfinde Internet. Jesper |
|
![]() |
|
Tomsen ![]() Ny bruger ![]() Joined: 04-Oktober-2011 Status: Offline Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har også et W805b her i huset, hvor vi oplever det samme problem.
Faldt over en tråd på sonys forum der anbefalede at før man starter en film/serie, så slå underteksterne fra. Når afspilning er startet så slå det til igen. Det har næsten fjernet problemet hos os :)
|
|
![]() |
|
Kimjodder ![]() Ny bruger ![]() Joined: 14-August-2017 Location: Ringsted Status: Offline Points: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså, tage den af nettet, og koble på igen ? Det har jeg prøvet, wifi, kabel, internetdeling på mobil, same shit ;o( |
|
![]() |
|
dejavu ![]() Ny bruger ![]() Joined: 26-December-2015 Location: Randers Status: Offline Points: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har samme problem på mit Sony 605. Har ingen løsningsforslag. Kan også være et problem blot at få adgang til Netflix. Vh
|
|
Sony 48W605, Yamaha RX-A1050, Yamaha AX-1090, Yamaha NS777,Yamaha C444, Denon DCD710AE, Panasonic BDT310
|
|
![]() |
|
Hesselburger ![]() Ny bruger ![]() Joined: 04-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv haft lignende problemer med kablet løsning. Blev løst da jeg fjernede min sonos connect fra min netværks installation. Det virkede fint i lang tid og blev pludselig ustabilt.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |