recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Fejl på 55VT60 med yousee CAM modul
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Fejl på 55VT60 med yousee CAM modul

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
Dorf View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 21-Oktober-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 663
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dorf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fejl på 55VT60 med yousee CAM modul
    Posted: 10-November-2013 at 10:19
Efter jeg fik mit nye TV ( Panasonic 55VT60) nedgraderede jeg mit abonnement hos yousee fra fuldpakken med yousee boksen til grundpakken men med 2 ekstra kanaler (Animal planet HD + Nickelodeon HD).
Jeg købte derfor et Straong CAM-modul i den blå avis til formålet men oplever desværre fejl i form af dette vindue der dukker op 50% af tiden og helt random. Dvs. at jeg kan sidde og se et hvilket som helst program og når jeg skifter kommer vinduet frem. Det eneste jeg kan gøre for at få det væk er at slukke for tv'et og tænd for det igen.

I går købte jeg et nyt CAM-modul hos Elgiganten men lige meget hjalp det. Jeg kontaktede efterfølgende Yousee og de vil sende et nyt kort men de mente ikke problemet kunne stamme fra kortet idet jeg sagtens kan se de 2 krypterede kanaler.

Jeg er tæt på at få det sendt til reparation men ville lige høre med de af jer der benyter sig af CAM-modul herinde om i havde oplevet det samme?





Edited by Dorf - 10-November-2013 at 10:25
Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 24-Oktober-2007
Location: 2630 Taastrup
Status: Offline
Points: 24802
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-November-2013 at 10:31
Prøvede Yousee ikke, at sende en opdatering til kortet? Jeg har haft det samme to gange, på mit WT50, og der ringede jeg til Yousee. De sendte så en opdatering, og det hjalp begge gange.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Dorf View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 21-Oktober-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 663
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dorf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-November-2013 at 10:46
Nej - ham jeg talte med i går kendte ikke til denne fejl, det eneste han forslog var et nyt kort som han mente alligevel ikke vil ændre på noget.
Men godt du siger det! Detkunne jo være en løsning. Skal man så gøre noget specielt på tv'et når yousee opdaterer kortet?
Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 24-Oktober-2007
Location: 2630 Taastrup
Status: Offline
Points: 24802
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-November-2013 at 10:49
Prøv at ringe nu, og få dem til, at sende en opdatering. Jeg skulle bare lade TVet være tændt. Og så virkede  det senere.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Dorf View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 21-Oktober-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 663
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dorf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-November-2013 at 12:34
Har jeg faktisk lige gjort og fortalt "din" historie. Medarbejderen fortalte at det de kan gøre er at fjerne rettighederne på kortet og sætte dem på igen, det er det eneste og det gjorde hun så også, så genindlæste jeg kanalerne men det hjalp ikke. Medarbejderen ringede igen for at høre om det havde hjulpet, efter status snakkede hun med en kollega som umiddelbart kunne se noget som muligvis kunne være årsagen til fejlen men det var en anden afdeling der skulle kigge på det. SÅ jeg skulle modtage et opkald fra den afdeling i løbet af næste uge.
Medarbejderen mener heller ikke et nyt kort vil hjælpe.

Nu afventer jeg så et opkald fra yousee med forhåbentlig en løsning ellers fejlmelder jeg tv'et.
Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 24-Oktober-2007
Location: 2630 Taastrup
Status: Offline
Points: 24802
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-November-2013 at 12:39
Det lyder meget underligt. Det må være amatører, som de har på i Weekenden. Det har som sagt løst mine problemer to gange. Og de siger selv, at det er en opdatering, som de sender til mig.

Men jeg håber, at du får løst dit problem, uden at skulle undvære dit TV.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Mr. Claude View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 09-Marts-2010
Location: DK
Status: Offline
Points: 1130
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Claude Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-November-2013 at 12:49
Kan man ikke teste uden brug af CAM modulet om alle andre kanaler kører fint? Jeg tænker du så bare ikke kan se Animal og Nicki... men ved ikke om det virker når du nu har de ekstra kanaler. Andre uden ekstra kanaler skal jo ikke bruge kort og CAM...
Back to Top
Dorf View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 21-Oktober-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 663
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dorf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-November-2013 at 12:55
Det håber jeg også, du skal i hvert fald have tak for din tid!

Det er også min oplevelse at de svar man får er lidt forskellige afhængig af hvem man snakker med. Det er en ny historie hver gang så man tror hele tiden at personen endelig har fundet fejlen. :-)
Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 24-Oktober-2007
Location: 2630 Taastrup
Status: Offline
Points: 24802
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-November-2013 at 13:03
Det var så lidt.

Jeg har haft en del kontakt med dem, grundet bredbånd. Og der er godt nok mange svar/løsninger på problemerne, efter hvem man snakker med. Den ene gang havde jeg fat i 4-6 stk, og de kunne bare ikke finde ud af det. Men så i sidste forsøg, viste det sig, at være en meget lille ting. Og ham som hjalp til sidst, sagde at det altid var løsningen. Så er det man siger, så tal dog sammen.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
KennyIver View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 31-Maj-2011
Location: Herning
Status: Offline
Points: 1073
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KennyIver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-November-2013 at 13:04
Min VT60 er begyndt med samme fejl. Jeg har dog ikke haft fat i yousee.
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Back to Top
Dorf View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 21-Oktober-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 663
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dorf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-November-2013 at 13:08
Originally posted by Mr. Claude Mr. Claude wrote:

Kan man ikke teste uden brug af CAM modulet om alle andre kanaler kører fint? Jeg tænker du så bare ikke kan se Animal og Nicki... men ved ikke om det virker når du nu har de ekstra kanaler. Andre uden ekstra kanaler skal jo ikke bruge kort og CAM...


Godt tænkt men jeg havde fuldpakken i ca. 14 dage uden CAM modul eller boks tilsluttet inden yousee nåede at nedgradere og der fungerede det perfekt. Jeg har prøvet at tage CAM modullet ud af tv'et adskillige gange og ligeledes skiftet slot (tv'et har 2) og der fungerer det som sagt uden problemer.

I realiteten kunne jeg opgradere til fuldpakken igen men det skal jo fungere.
Back to Top
Dorf View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 21-Oktober-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 663
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dorf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-November-2013 at 13:12
Originally posted by KennyIver KennyIver wrote:

Min VT60 er begyndt med samme fejl. Jeg har dog ikke haft fat i yousee.


Synes du skulle tag fat i yousee, jo flere der melder det jo bedre.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.