|
Nyt LED tv til sommerens SPORT |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | ||
DanielHarald ![]() Junior bruger ![]() Joined: 13-November-2011 Status: Offline Points: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02-Maj-2012 at 19:07 |
|
slettet..
Edited by DanielHarald - 04-Maj-2012 at 07:20 |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har et ældre Sony LCD og det klarer også bevægelser rigtig godt og det er netop det jeg er mest følsom overfor - har også haft et plasma, men der var både hakken og slør - farverne var lidt bedre på plasma'et - overvejer selv om jeg skal købe et tv i år, men nu må vi se om om der er et uden alt for mange unoder og er egentlig ligeglad med om det LCD LED eller Plasma bare det ikke hakker
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
|
Hvad er det for et plasma der hakker? Det må være galt med indstillingerne. Plasma har jo en hurtigere opdateringshastighed end LCD/LED, så det ER bedre til sport.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19681 |
|
Det er ikke panelerne det er galt med på moderne tv, men matematikken bag - uanset paneltype. Klaus |
||
![]() |
||
DanielHarald ![]() Junior bruger ![]() Joined: 13-November-2011 Status: Offline Points: 39 |
|
slettet
||
![]() |
||
|
slettet
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1193 |
|
Jeg har set et panasonic, pioneer og et samsung plasma og de hakkede allesammen ved panorering og bevægelse - kan være mine øjne ikke er gode venner med plasma hvad angår slør og panoreringer men ikke destro mindre forholder det sig sådan
![]() |
||
![]() |
||
|
slettet
Edited by DanielHarald - 04-Maj-2012 at 07:21 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
|
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 03-December-2009 Location: Randers C Status: Offline Points: 2327 |
|
Er selv gået fra Plasma til LED/LCD nu her og fortryder det ikke det mindste. Før skulle jeg rulle gardinerne ned hvis det skulle være en nogenlunde tv oplevelse i dags timerne, da vi har solen lige ind i stuen fra formiddag til sidst på eftermiddagen. Det er ikke nødvendigt længere i samme omfang = mindre brok fra Fruen når nu Tour de France starter. Billedet synes jeg så også er en del skarpere på LED/LCD end plasmaen.
|
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
|
slettet
Edited by DanielHarald - 04-Maj-2012 at 07:21 |
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 03-December-2009 Location: Randers C Status: Offline Points: 2327 |
|
Du er vel ikke "tvunget"? ![]() |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |