recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Nyt LED tv til sommerens SPORT
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Nyt LED tv til sommerens SPORT

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Junior bruger
Junior bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DanielHarald Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Nyt LED tv til sommerens SPORT
    Posted: 02-Maj-2012 at 19:07
slettet..

Edited by DanielHarald - 04-Maj-2012 at 07:20
Back to Top
kennethbrdk View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kennethbrdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2012 at 19:37
Jeg har et ældre Sony LCD og det klarer også bevægelser rigtig godt og det er netop det jeg er mest følsom overfor - har også haft et plasma, men der var både hakken og slør - farverne var lidt bedre på plasma'et - overvejer selv om jeg skal købe et tv i år, men nu må vi se om om der er et uden alt for mange unoder og er egentlig ligeglad med om det LCD LED eller Plasma bare det ikke hakker Big smile
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2012 at 19:55
Hvad er det for et plasma der hakker? Det må være galt med indstillingerne. Plasma har jo en hurtigere opdateringshastighed end LCD/LED, så det ER bedre til sport.
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2012 at 20:02
Originally posted by Kampus Kampus wrote:

Hvad er det for et plasma der hakker? Det må være galt med indstillingerne. Plasma har jo en hurtigere opdateringshastighed end LCD/LED, så det ER bedre til sport.

Det er ikke panelerne det er galt med på moderne tv, men matematikken bag - uanset paneltype.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
DanielHarald View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DanielHarald Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2012 at 20:04
slettet

Back to Top
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DanielHarald Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2012 at 20:07
slettet

Back to Top
kennethbrdk View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kennethbrdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2012 at 21:36

Jeg har set et panasonic, pioneer og et samsung plasma og de hakkede allesammen ved panorering og bevægelse - kan være mine øjne ikke er gode venner med plasma hvad angår slør og panoreringer men ikke destro mindre forholder det sig sådan Ouch - så kan også være jeg bare skal vente til oled kommer ned i ordentlig pris for tror ikke jeg bliver 100 tilfreds hverken med plasma eller LED LCD - jeg har blot affundet mig med min Sony LCD da den som sagt er rigtig god til bevægelser og panoreringer i forhold til så meget andet jeg har set.
Back to Top
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DanielHarald Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2012 at 21:40
slettet

Edited by DanielHarald - 04-Maj-2012 at 07:21
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2012 at 22:01
Originally posted by kennethbrdk kennethbrdk wrote:

Jeg har set et panasonic, pioneer og et samsung plasma og de hakkede allesammen ved panorering og bevægelse - kan være mine øjne ikke er gode venner med plasma hvad angår slør og panoreringer men ikke destro mindre forholder det sig sådan Ouch - så kan også være jeg bare skal vente til oled kommer ned i ordentlig pris for tror ikke jeg bliver 100 tilfreds hverken med plasma eller LED LCD - jeg har blot affundet mig med min Sony LCD da den som sagt er rigtig god til bevægelser og panoreringer i forhold til så meget andet jeg har set.
Ok, jeg er med på at ting går ud af focus ved bevægelse, men det gør de uanset teknologi. Men hakkeri - nej det er jeg ikke med på.
Back to Top
JordanDK View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JordanDK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Maj-2012 at 08:17
Er selv gået fra Plasma til LED/LCD nu her og fortryder det ikke det mindste. Før skulle jeg rulle gardinerne ned hvis det skulle være en nogenlunde tv oplevelse i dags timerne, da vi har solen lige ind i stuen fra formiddag til sidst på eftermiddagen. Det er ikke nødvendigt længere i samme omfang = mindre brok fra Fruen når nu Tour de France starter. Billedet synes jeg så også er en del skarpere på LED/LCD end plasmaen.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Back to Top
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DanielHarald Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Maj-2012 at 08:23
slettet

Edited by DanielHarald - 04-Maj-2012 at 07:21
Back to Top
JordanDK View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JordanDK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Maj-2012 at 08:28
Originally posted by DanielHarald DanielHarald wrote:

Lige netop... Det med lyset har virkelig også været et problem herhjemme mht plasma...

Glæder mig til at få fingre i et LED tv nu. Og som sagt er jeg virkelig brændt varm på sidste års model fra Sony (KDL40HX723).. Det største problem ved at skulle have tv igen er bare, at jeg er tvunget til, at skulle være kunne hos Yousee igen... Dead

Du er vel ikke "tvunget"? LOL Boxer og stue antenne kan jo også klare det.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.