|
Liggende højtaler |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |
c-poulsen ![]() Ny bruger ![]() Joined: 03-Juli-2012 Status: Offline Points: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14-Juli-2012 at 22:41 |
Jeg har købt mig et par B&W DM685. De skal stå på to reoler ved siden af mit tv, men der er ikke plads til at de kan stå oprejst. Vil det skade enten lyden eller højtaleren at ligge dem ned på siden?
Vh
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej!
Læg dem med diskanterne længst væk fra hinanden... M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Hvorfor? Jeg ville da ha diskanterne mod midten, og så dreje kasserne lidt
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-December-2008 Location: Fredericia, DK Status: Offline Points: 1758 |
Gætter på at Henrik vil gøre det for at få et lydbillede der er bredest muligt.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Diskant er mere retningsbestemt end bas. Derfor vil jeg ha dem tættest på
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
Netop! M.v.h. |
|
![]() |
|
Nu ved vi jo ikke hvor tæt de ligger. ![]() Er der et pænt stykke imellem, kan det være hip som hap m.h.t. retningsbestemtheden. Og det klarer din egen foreslåede vinkling jo. ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
c-poulsen ![]() Ny bruger ![]() Joined: 03-Juli-2012 Status: Offline Points: 11 |
Der er ca. 2 meter imellem
|
|
![]() |
|
Så er det nok ligegyldigt
|
|
![]() |
|
Så diskanterne væk fra hinanden?
Edited by c-poulsen - 14-Juli-2012 at 23:45 |
|
![]() |
|
Så er det med at få diamanterne så langt fra hinanden, som muligt...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-Marts-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1130 |
Kan du ikke bare prøve? Er jo ikke en skyskraber du skal bygge! bare lig dem og hør...
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |