|
SONY tv genstarter af sig selv ? |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Author | |
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 20-Oktober-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25-November-2013 at 16:12 |
Hejsa.
Jeg har et SONY KDL55HX923BAEP. Det er begyndt at genstarte af sig selv , er sket ca 4 gange. Dvs , det slukker og tænder igen med det samme . Stein |
|
![]() |
|
Morton ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 29-Oktober-2012 Location: Hillerød Status: Offline Points: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det fordi det opdatere sig selv..mit Samsung tv gør det samme...
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Så deaktiverer man opdaterings funktionen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Det SLUKKER og TÆNDER, det kan da ikke være pga opdatering
|
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-December-2007 Location: 2665 Status: Offline Points: 511 |
Jeg har oplevet det samme på mit SONY tv, dog en anden model, 4-5 gange indenfor de sidste par år. (sker gerne kort tid efter jeg har tændt det - aldrig efter f.eks. 1 times brug). Mistænker lidt, at det er fordi jeg ikke lader det starte ordentlig op, men derimod har travlt med at skrue rundt/ind i menuen/over på hdmi etc. ... Det kan jo være lidt langsomt om at starte ordenlig op ;)
Edited by minusop - 25-November-2013 at 17:41 |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Joined: 03-December-2005 Location: Kolding Status: Offline Points: 2074 |
Jeg har også et sony tv. Har haft det i 3 år.
Her de sidste 2 måneder er den også begyndt at slukke og tænde igen. Det sker efter ca 30-60 min efter jeg har tændt for tv'et. Alt i alt er det vel sket 5-6 gange de sidste 2 måneder. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19673 |
Skynd dig at tage fat i sælger og reklamer...... Klaus |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Joined: 03-December-2005 Location: Kolding Status: Offline Points: 2074 |
Det er bare træls når det "kun" er sket 4 gange.
Jeg kunne forestille mig at de måske henter tv'et og stiller det op på værkstedet. Men her sker/opdager de ikke fejlen. Så kommer det tilbage igen efter 14 dage. Det var bedre hvis det skete noget oftere. Periodiske fejl er noget pis. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Du optager det bare på video
|
|
![]() |
|
Mit har som jeg skrev gjort det 5-6 gange på 2 måneder.
Det er dæleme meget der skal optages, og jeg har heller ikke en videooptager ![]() |
|
![]() |
|
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 20-Oktober-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 450 |
Ved ikke om jeg fik forklaret mig ordentligt , jeg tænder tv og efter ca 5 sek , slukker det og tænder igen , og jeg rører ikke remote .
Og ville også have fat i sælger , men fuck hvor træls , er 2 år om 1 mdr. Og som en nævner , de stiller det et sted og lader det stå et stykke tid og siger så der er ingen fejl , som de kan finde , lort Stein |
|
![]() |
|
En tlf! Du må ha en fornemmelse for hvornår på døgnet det sker |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |