|
Samsung UH8505 og HBO Nordic ? |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25-November-2014 at 20:32 |
kan det godt passe HBO Nordic ikke findes som App til Samsung UH8505 ?
synes både HBO siger samsung 2014 og Samsung skriver HBO Nordic på deres hjemmeside, kan dog ikke finde den
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 20-November-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 963 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Går ikke ud fra at der er forskel på 7505 og 8505 og jeg har HBO app født på fjernsynet.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 29-Januar-2012 Location: Midtsjælland Status: Offline Points: 306 |
Ditto her |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 938 |
Hmm eneste jeg kan finde er HBO GO og den kode den giver så jeg kan aktivere enheden godkender HBO NORDIC ikke
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-November-2013 Status: Offline Points: 2437 |
Måske skal du på Samsung.dk tjekke om du har den seneste version.
Hvis upload er for stor på dit TV, beholder apparatet den gamle version. Noget tyder på at det er problemet. ![]() |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
HBO Go kan ikke bruges med HBO Nordic. Er TVet en Nordic model.? Er det tilfældet, så er det underligt at det har en App der ikke kan bruges til det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-November-2013 Status: Offline Points: 2437 |
Således skriver hjemmesiden:
HBO Nordic Smart-TV app'en er i øjeblikket kun tilgængelig på Smart-TV fra Samsung serie 5, 6, 7, 8, 9 (2011-2014). For at se HBO skal man downloade HBO Nordic app'en fra Samsung App Store. Første gang du forsøger at se vores indhold vil du blive bedt om at forbinde din enhed med din HBO konto. Du vil modtage en kode i din Smart-TV app der skal indtastes under Enheder i dine indstillinger på hbonordic.com. Husk venligst at koden der genereres i din Smart-TV app kun er gyldig i et par minutter. Hvis koden er ugyldig anmod da om en ny i din Smart-TV app. Vær opmærksom på at for enkelte af de ældre Samsung Smart TV modeller er nogle af app'ens features og funktioner muligvis ikke tilgængelige. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Tak men den har jeg læst og hjælper ikke så meget når app'en ikke er der :-) har nyeste firmware på mit Tv 1190 (opdateret forleden dag da tvet sagde der var en update)dog hedder den 1190.3 på samungs hjemmeside og selvom jeg følger vejledningen til at installere Firmware filen fra samsung så skriver den der ingen gyldig opdaterings fil er ?? HBO NORDIC var der heller ikke før den update... hedder den egentlig HBO NORDIC på Samsung app store ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Ja, det gør den da.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg har også lige uploaded version 1190. Så det ser rigtigt ud
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Er din Evolution Kit en 2014 model?
Prøv event.at gå ind i menuen, system, Backup af uhd-evolution sæt. Edited by bentpetersson - 26-November-2014 at 22:57 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
ja det er en 2014 model
hvad vil det gøre godt at lave backup af det ? Edited by iceman24 - 27-November-2014 at 01:53 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |