|
Opdatering af LG 65UF950V |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Joined: 25-Juli-2004 Location: København, DK Status: Offline Points: 4006 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03-Oktober-2015 at 10:40 |
Hej.
Det burde være så let, men jeg står fuldstændig stille. Jeg har et LG 65UF950V som jeg er super glad for. Nu er der kommet en ret omfattende software opdatering 04.00.15 som jeg gerne vil have lagt på. Men den kommer ikke til TV'et men ligger på LG's hjemmeside. Jeg har forsøgt at følge deres håbløst forældede guide, hvor man har et USB stick hvor man laver en folder LG_DTV og lagt firmware filen ind i den. Smidt den i TV'et, men den finder ikke softwaren. USB er formateret i FAT32. Er der nogen som helst her som har prøvet at opdatere et nyere LG TV udfra den guide der ligger på support siden. Og fået det til at virke.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv filen uden mappe, altså hvor det kun er den der ligger på USB, og ikke andet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Joined: 25-Juli-2004 Location: København, DK Status: Offline Points: 4006 |
Har jeg prøvet desværre. Uden held Filen hedder: starfish-dvb-secured-h15-biscayne-310-04.00.15-prodkey_usb_V3_SECURED.epk Og uanset om den ligger i root eller i LG_DTV så sker der ingen ting. Går jeg ind og vælger software opdatering i om TV, så søger den ikke engang på USB. Skal TV'et slukkes helt fra strøm eller ? |
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Jeg ved det ikke, foreslog det bare, da på andre enheder skal filen ligge i root for at kunne opdatere. Når jeg på samsung vælger opdatering via USB, og filen i root, så hentes den. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Havde Samsung før. Der lavede den selv en mappestruktur. Problemet med LG'et er at deres guide (pdf) fil er 200 år gammel og slet ikke kan bruges til moderne TV. Men da opdateringen er + 600 MB, så kan TV'et åbentbart ikke selv se opdateringen. Men ville jo gerne have softwaren på.
|
|
|
|
![]() |
|
Det kunne lyde som et opkald til support, hvis ikke der kommer andre ideer. |
|
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Joined: 18-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1213 |
Bruger du den USB in/service USB port som beskrives i vejledningen?
|
|
![]() |
|
Desværre. Mit TV har ikke den service port. Jeg har 3 USB porte som jeg alle har prøvet /jens
|
|
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
Du skriver ikke, at du har unzipped filen. Disse filer plejer jo, at være en .zip fil, og de skal unzippes før overførsel til usb stick.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Rolig nu ![]() Jeg skriver længere oppe hvad filen hedder, og den er naturligvis pakket ud. Den er naturligvis lagt på USB drev i den folder som de skriver og den er naturligvis også hentet flere gange for at se om der var fejl i den hentede fil. Problemet er bare at TV'et ikke siger at der er lagt en opdatering i USB porten. Det er naturligvis prøvet i alle 3 porte, og også prøvet at se om man med media browseren kan finde filen frem. Den viser folderen men den viser ikke opdateringsfilen. Oven i det kan jeg sige at når jeg så vælger opdater checker TV'et ikke USB som f.eks. Samsung gør.
|
|
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
Så er der kun to muligheder tilbage, før man kontakter supporten. Som LG skriver, ikke alle usb sticks er kompatible, og den sidste ( som nok ikke er aktuelt i din situation ), vil tv'ets update menu ikke fremkomme, hvis softwaren på tv er lig med eller nyere end den på usb sticken
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Den nuværende Firmware er 03.20.04.
USB Sticket er fra LG selv :-) Men jeg tager fat i support. |
|
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |