recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - LG 55" 55UF772V byt til nyt
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

LG 55" 55UF772V byt til nyt

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote djangs Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: LG 55" 55UF772V byt til nyt
    Posted: 06-December-2015 at 08:52
hej,
købte dette tv på black friday til 7777kr, og nu er det så gået  igang med at genstarte sig selv i tide og utide.
er nu i tvivl om jeg skal bytte den til samme model eller om jeg skal hoppe på samsung ue55ju6875.

hvad ville i evt gøre?

Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-December-2015 at 18:44
Disable opdatering i tuner menu

Edited by Kampus - 06-December-2015 at 18:44
Back to Top
Kandersen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kandersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-December-2015 at 11:04
Originally posted by Kampus Kampus wrote:

Hmm, der kommer vel ikke så mange opdateringer, at det ligefrem genstarter i tide og utide? 

Alt afhængig af årsagen til disse genstart, så ville jeg da klart forsøge finde årsagen først, og så evt tage en beslutning bagefter, om det skal returneres.

Back to Top
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-December-2015 at 12:41
Originally posted by Kandersen Kandersen wrote:

Hmm, der kommer vel ikke så mange opdateringer, at det ligefrem genstarter i tide og utide? 

Alt afhængig af årsagen til disse genstart, så ville jeg da klart forsøge finde årsagen først, og så evt tage en beslutning bagefter, om det skal returneres.

Jo! Typisk er den sat til at søge en gang i døgnet efter opdateringer. Fuldstændigt i tråd med al anden hardware.
Back to Top
Kandersen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kandersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-December-2015 at 13:10
At TVét søger efter opdateringer, er da ikke ens betydende med, at det så skal genstarte i tide og utide. Og da slet ikke utide??

Jeg er med på, at det skal genstarte, efter installation af en ny opdatering. Men det skal da ikke genstarte blot ved søgning efter opdatering.
Back to Top
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-December-2015 at 13:24
Kandersen@ Så har du ikke fulgt med herinde. Der har været flere TV, der har haft de problemer, og når auto opdatering blev slået fra, var problemet løst.

Det kan godt søge efter opdateringer til tuner uden at genstarte.
Back to Top
Kandersen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kandersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-December-2015 at 14:29

Kandersen@ Så har du ikke fulgt med herinde. Der har været flere TV, der har haft de problemer, og når auto opdatering blev slået fra, var problemet løst.

Nix, jeg kan ikke nå at følge med i alt Wink
Men bare det at du nævner problemer på den måde, så fortæller det jo netop, at der måske kan være grund til at levere lortet retur.
Problemet, (funktionen) virker vel næppe tilsigtet, forventet eller på anden vis som en del af aftalen i henhold til handlen?
Back to Top
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-December-2015 at 16:16
Funktionen er bare enabled fra fabrik. Sådan er der så meget man ikke forstår, men det skal bare disabled, ligesom billedforbedringer og andet pjat.
Back to Top
Kandersen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kandersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-December-2015 at 16:49
Stop lige en halv...
Forklar mig hvorfor man skulle disable en funktion som denne? 
Vil du gøre det fordi du synes den er ligegyldig, eller vil du gøre det fordi den ikke virker og ydermere skaber problemer?

Jeg formoder, at der er en eller anden form for mening med funktionen. En mening der nok ikke er tilsigtet at skabe problemer eller negative oplevelser, snarer tværtimod.

Back to Top
JesA View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JesA Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-December-2015 at 16:52

Stop lige en halv...
Vil du gøre det fordi du synes den er ligegyldig, eller vil du gøre det fordi den ikke virker og ydermere skaber problemer?

Jeg formoder, at der er en eller anden form for mening med funktionen. En mening der nok ikke er tilsigtet at skabe problemer eller negative oplevelser, snarer tværtimod.

Ahrg, Kandersen....skal vi nu ikke lade være med at gøre "store forbrugersager" ud af noget som kan ordnes blot ved at disable funktionen..?....
Back to Top
Kandersen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kandersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-December-2015 at 17:01
Originally posted by JesA JesA wrote:

Stop lige en halv...

Ahrg, Kandersen....skal vi nu ikke lade være med at gøre "store forbrugersager" ud af noget som kan ordnes blot ved at disable funktionen..?....

Ordnes??
Lad mig lige forstå det ret - Du mener altså, det er forbrugeren der skal "ordne" problemer som disse for producenterne? 
Er det din personlige opfattelse, at det er det du betaler for, når du køber et produkt i dag, at du som forbruger skal "ordne" problemer for producenterne?

Back to Top
JesA View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JesA Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-December-2015 at 17:03

Originally posted by JesA JesA wrote:

Stop lige en halv...

Ordnes??
Lad mig lige forstå det ret - Du mener altså, det er forbrugeren der skal "ordne" problemer som disse for producenterne? 
Er det din personlige opfattelse, at det er det du betaler for, når du køber et produkt i dag, at du som forbruger skal "ordne" problemer for producenterne?

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.