|
|
Post Reply ![]() |
Page 123 22> |
Author | |
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Joined: 04-Januar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 693 |
![]() Posted: 01-Juli-2009 at 12:42 |
Tv2 har lavet en anmeldelse af en Samsung UB46B, og den er dybt kritisabel
og meget usaglig. Det er efter min mening et problem at den pågælende anmelder tror at LED er en helt ny teknologi, desuden mener han at det et den bedste fladskærm der overhovedet findes ![]() test Edited by Mr. Pioneer - 01-Juli-2009 at 20:43 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Marts-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 8672 |
![]() |
Hvis du som jeg er gået fra LCD og første gang får tændt din LED-skærm op
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Joined: 04-Januar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 693 |
![]() |
Og tænk på hvor mange mennesker sådan en test kommer ud til, igår var
den på forsiden af tv2. Edited by Mr. Pioneer - 01-Juli-2009 at 12:51 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() |
Jamen manden har jo bare ret.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() |
Jeg har godt nok kun "scannet" anmeldelsen, men han skriver vel, at det er det bedste tv han har haft i stuen. Og folk har det jo med, at blive overrasket over noget nyt. Jeg stod faktisk og kiggede på Samsung LED for nogen tid siden, og hørte folks reationer - og folk var bare imponeret. Generelt ved folk jo ikke hvad de skal kigge efter. Omvendt - hvis jeg skal være ærlig, så er det nævnte LED TV ikke det værste "LCD" TV jeg har set |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 26-Juli-2004 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 3849 |
![]() |
Nu skriver han jo at det er det bedste TV han har haft i hans stue. Hvis det nu er et Lumatron LCD fra Kvickly han har at sammenligne med |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
derfor er det stadigt et problem, for nu render folk ud i butikerne med
skyklapper på og det eneste de vil have er Samsung LED for de har læst en anmeldelse på selveste tv2 at denne skærm er toppen af poppen. Jeg mener bestemt ikke at det er en dårlig skærm, jeg synes bare der findes langt bedre alternativer til prisen. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Marts-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 8672 |
![]() |
Skærmen kan være noget som fin, men det er jo direkte misinformation. Edited by xcardman - 01-Juli-2009 at 13:14 |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Joined: 23-Marts-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 3728 |
![]() |
Det er da helt fint for folk som "bare" skal have en fladskærm. De ved jo ikke hvad de går glip af, hvis de aldrig ser eks. et pioneer.. Jeg købte min første fladskærm for ca. 2 år siden. Et meget rost sharp lcd. Det så mindst lige så godt ud som dem jeg havde set i butikkerne. havde ikke kigget på pioneer da dette lå over min prisklasse dengang. Så i 1 års tid der levede jeg da lykkeligt med mit lcd og syntes faktisk det havde et rigtig godt billede, lige indtil jeg fik øje på backlight bleeding og meget andet sjov. Nu da jeg har et plasma kan jeg da godt se at mit tidligere lcd havde et elendigt billede, men det vidste jeg ikke dengang. Derfor er det da fint nok at folk ikke tjekker markedet og køber det tv som har fået gode anmeldelser og som de synes har et godt billede.. At der så måske findes noget på markedet som er meget bedre, kan de egentlig være ligeglade med sålænge de ikke har set det, så har de jo ikke noget at sammenligne med Men jeg er ganske enig i at anmeldelsen er dårlig og den misinformere "uvidende" købere. Det er så en anden sag. Ps. Jeg må hellere skynde mig at skrive at jeg ikke ved om det anmeldte tv har bedre billede end mit pioneer, og jeg skriver ikke at pioneer er det bedste tv eller lignende.. Man skal passe på for der nogle som bare VIL misforstå en Edited by furious jt - 01-Juli-2009 at 13:33 |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
![]() |
Helt enig ![]() |
|
![]() |
|
videomate ![]() Junior bruger ![]() Joined: 30-August-2006 Status: Offline Points: 23 |
![]() |
"Heldigvis er højtalerne klart i den bedre ende, der er
placeret i bunden af skærmen, så hvis man alligevel skal genere konen med høj lyd på action-baskerne, kan man alligevel gøre det med god kvalitet." Jeg har selv 40" modellen og er glad for billedet, men at lyden skulle være god den er altså for langt ude! /Henrik |
|
![]() |
|
![]() |
Man skulle næsten tro han havde fået tv'et gratis af Samsung, så længe han
bare skriver positivt om det. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 22> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |