recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Sorte skygger på Samsung UE55F9005?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Sorte skygger på Samsung UE55F9005?

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
jasedk View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 05-Juli-2015
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jasedk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Juli-2015 at 14:03
Serviceteknikkeren har lige ringet. De kommer for at fikse problemet på Torsdag :-)

jase-dk 
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Joined: 12-Juli-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 23900
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Juli-2015 at 14:09
Originally posted by jasedk jasedk wrote:

Samsung sender en teknikker, og jeg forventer naturligvis at de står bag deres produkt og løser problemet. Indtil nu har de været flinke, så jeg har ikke umiddelbart nogen grund til at tro andet end at de fixer det :-)

jase-dk

Lyder godt, pøj pøj med detSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Back to Top
karula View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 14-Oktober-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 849
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote karula Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Juli-2015 at 10:57
står din forhandler ikke bag dig ?
Med venlig hilsen

Karula
PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1
Back to Top
jasedk View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 05-Juli-2015
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jasedk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Juli-2015 at 15:23
Samsung teknikkeren var på besøg tidligere i dag og har skiftet panelet. Det var en rigtig positiv oplevelse - teknikkeren var rigtig flink og meget professionel.

Super oplevelse Smile

jase-dk
Back to Top
Treated View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-Januar-2010
Location: Horsens
Status: Offline
Points: 1639
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Treated Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Juli-2015 at 15:58
sku fedt at høre jasedk synes jeg. I alt den tid hvor samsung bliver rakket ned fra højre og venstre, synes jeg da, at det er rart at høre noget i den andet retning :)
Back to Top
Bruger udmeldt 38 View Drop Down
--
--


Joined: 21-Maj-2006
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 38 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Juli-2015 at 17:32
Originally posted by Treated Treated wrote:

sku fedt at høre jasedk synes jeg. I alt den tid hvor samsung bliver rakket ned fra højre og venstre, synes jeg da, at det er rart at høre noget i den andet retning :)


Du synes at det er positivt, at en Samsung skærm skal have nyt panel efter blot ét år?

Og den flinke tekniker kom ikke fra Samsung, men fra et eksternt serviceværksted.

Men ja, det er da i det mindste positivt, at Samsung vælger at skifte panelet (efter ét år).

M.v.h.

Edited by Henrik B. - 09-Juli-2015 at 17:33
Back to Top
helljohn View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 25-Juni-2004
Location: Aalborg
Status: Offline
Points: 2048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote helljohn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Juli-2015 at 17:46
He he kendte din kommentar allerede inden jeg havde læst den :) 
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Back to Top
jasedk View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 05-Juli-2015
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jasedk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Juli-2015 at 19:14
Jeg har flere Samung TV i huset, og har også haft et andet Samsung før det nuværende. Har også en hel del Samsung monitorer på arbejde, og jeg må erkende at det ovenfor nævnte problem er det første jeg har oplevet med et Samsung produkt.

Jeg oplever generelt en del problemer med mine elektroniske nyanskaffelser, så jeg har lært at sætte pris på god service. Den seneste oplevelse har været særlig god, da jeg er blevet godt behandlet gennem hele forløbet - som faktisk har været ret ekstremt effektivt håndteret af Samsung. Jeg synes det er lidt imponerende at de møder op på mit dørtrin med et fabriksnyt panel i løbet af kun 2-3 dage.

At teknikkeren (som måske ikke er fra Samsung, men repræsenterer Samsung) så også er rar og imødekommende - det er bare et kæmpe plus. Det er måske det som gør hele oplevelsen ekstra god.

Jeg kan naturligvis kun beskrive min oplevelse, men jeg synes at det er på sin plads at give ros såvel som ris.

jase-dk

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.