recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Samsung Smart HUB kvalitet?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Samsung Smart HUB kvalitet?

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
bentpetersson View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 17-November-2013
Status: Offline
Points: 2437
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bentpetersson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-December-2014 at 18:20
Originally posted by bentpetersson bentpetersson wrote:

Jeg har også en F9005. Alt kører og vises utrolig flot.
Prøv med din PC ellet tablet at gå ind på selve din netflixkonto. Her kan du ændre afsplilningsinstillinger. Min er sat på AUTO og jeg kører trådløst til en router med 30/30. Netflix advarer med, at det giver problemer, hvis det er sat for højt. Så auto må være at foretrække.
Prøv at ændre det og lad mig høre. Eller er det det du har tjekket?

Hvor stor en din internethastighed?

Det kan også være at din processor ikke er stor nok. Jeg bruger en evolution kit 2014

Hvad mener du med at kvaliteten er dårligere? Er det billedkvaliteten eller streamingkvaliteten? Hakker billedet fx?
Med venlig hilsen
bentpetersson


Back to Top
oo27 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 30-Januar-2006
Location: Århus
Status: Offline
Points: 1465
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote oo27 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-December-2014 at 16:59
Som tidligere skrevet.

60/60 fiber fra Waoo fibernet
Std. evolution kit, så må være 2013

Kvaliteten er også som skrevet: "crushed black" i mørke scener. Har ikke noget hakken eller andet dårligt udover crushed black som jeg ikke har når jeg ser via Mac Mini
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Back to Top
DinoB View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 13-Januar-2014
Status: Offline
Points: 114
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DinoB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-December-2014 at 09:45
Prøv med en nulstilling af hele tv'et.

Tjek først for software-update & derefter en nulstilling. Jeg kan ikke huske om "nulstillings pinkode" er 1234 eller 0000.

Lad tv'et stå i ca. 3-5 min. mens alle dine app's hentes automatisk ned.

Edited by DinoB - 05-December-2014 at 09:49
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.