|
Reparation afvist 30 DB plasma støj |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skru ned for lyden, mål støjniveau, sluk tv og mål igen. Klaus |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 22-April-2007 Status: Offline Points: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej..
så er der lidt nyt i sagen. Jeg har netop modtaget besked fra Bilka hvor tv er købt, at de også nægter at gøre noget ved sagen. De påstår at de har haft tv i deres baglokale og at de ikke kunne høre noget støj fra den. Kan det virkelig passe at et skærm som har kostet små 20.000 kr hvor der også er blevet tegnet ekstra forsikring skal være med fejl og mangler. Den er kun 9 mdr gammel. Da jeg spurgte dem om hvad er det de bygger deres påstand om at skærmen ikke støjer, så siger de at de simpelthen ikke kan høre noget støj. Efter Samsungs retnibgslinier så må tv ikke støje mere end 30 db på en afstand af 50 cm . Støj fra mit skærm kan høres på afstand af 5 meter. Så derfor støjer skærmen meget mere end de 30 db ellers kunne den ikke høres . Service center Pandrup påstår at skærmen ikke støjer men ønsker ikke at dokumentere sin påstand. Securator ekstra forsikring ønsker heller ikke at dokumentere målingerne. Bilka, der hvor tv er købt ville heller ikke dokumentere noget. HVAD NU?
Edited by sani - 21-December-2012 at 22:20 |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Joined: 04-Marts-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da tv'et er mere end 6 måneder gammelt, er det dig der skal levere dokumentationen. Din logik mht at tv'et ikke kan støje mindre end 30 dB fordi du kan høre den, kan jeg ikke helt følge. Støj under 30 dB /50 cm kan sagtens høres på 5 meters afstand, hvis omgivelserne er støjsvage. Du kan heller ikke antage at støjen er 50 dB, fordi du kan høre den mens lyden fra højttalerne er 50 dB. Jeg vil ikke udtale mig om hvorvidt du har en sag eller ej, men hvis du vil følge klagen til dørs er du simpelthen nødt til at få foranstaltet nogle ordentlige målinger. Og jeg mener ikke med din smartphone.
|
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 06-Marts-2010 Location: Karlslunde Status: Offline Points: 528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man fristes næsten til at spørge om den ekstra forsikring du har tegnet, dækker hændelige uheld....
Det er selvfølgelig forkert at tænke sådan, men HVIS det virkelig larmer så meget, og de bare affejer dig, ja så tænker man jo pludselig lidt tarveligt. Jeg har selv Samsung, en PS63C7705, og jeg har haft lidt problemer med støj, og et panel der blev defekt (grøn streg lodret gennem skærmen) og ved begge dele var Prestige service meget venlig, serviceminded og hjælpsom, så jeg har kun godt at sige om Samsung, men det kan selvfølgelig være forskelligt fra den ene ende sf landet til den anden? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |