recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Hvor mange chancer har de til at rep. Tv
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic ClosedHvor mange chancer har de til at rep. Tv

 Post Reply Post Reply
Author
Message
NN1123 View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger


Joined: 14-Maj-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 35
Direct Link To This Post Topic: Hvor mange chancer har de til at rep. Tv
    Posted: 22-September-2011 at 07:29
Hej alle sammen
 
Jeg har lige et spørgsmål, ang. mit Panasonic VT20, det er til rep. for anden gang, med samme fejl. Tv holder op med at reagere, og så slukker det automatisk og tænder igen. Det er forskellige hvor mange gange det gør det nogle gange hver dag, andre gange et par gange om ugen. Sidste gang fik jeg skifte næste hele indmaden i tv. Og så til mit spørgsmål, kan jeg forlange en ombytning eller penge tilbage nu eller hvad. Mit tv er ca. 1½ år gammel.
Samsung UE55ES8005
Panasonic DMP-BDT300
Pioneer SC-LX85
B&W CM9
B&W CMC2
B&W CM5
B&W ASW10
PS3
Boxee Box
Synology DS1812+ 24TB



Back to Top
lrev på jobbet View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 05-Maj-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 2051
Direct Link To This Post Posted: 22-September-2011 at 07:51
Hej.
Jeg ved at Samsung rep. 3 gange før evt. ombytning.
 
lrev
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Back to Top
db89 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 10-December-2008
Location: Fredericia, DK
Status: Offline
Points: 1758
Direct Link To This Post Posted: 22-September-2011 at 08:23
Såvidt jeg husker så siger lovgivningen at de har 3 forsøg til at udbedre samme fejl.
Back to Top
Otto J View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Joined: 04-Marts-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 11218
Direct Link To This Post Posted: 22-September-2011 at 08:39
Originally posted by db89 db89 wrote:

Såvidt jeg husker så siger lovgivningen at de har 3 forsøg til at udbedre samme fejl.

Lovgivningen siger ikke noget konkret. De 3 gange der ofte nævnes, er "almindelig praksis" - men der er mange ting der spiller ind i dén sammenhæng, såsom varens pris, hvor uundværlig er den for kunden, har butikken tilbudt et låneapparat, hvor lang tid har hvert forsøg taget, osv. Så i praksis er der ikke nogen firkantede regler man kan sætte op.
Back to Top
Otto J View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Joined: 04-Marts-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 11218
Direct Link To This Post Posted: 22-September-2011 at 08:43
Iøvrigt, så er praksis på området væsentligt mere large når der er tale om periodiske fejl, som her - igen, især hvis der tilbydes et låneapparat.
Back to Top
NN1123 View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger


Joined: 14-Maj-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 35
Direct Link To This Post Posted: 22-September-2011 at 10:10
Okay tak for alle svarene, så bliver jeg nok nød til at se om de denne gang har ordnet problemet.
 
 
Samsung UE55ES8005
Panasonic DMP-BDT300
Pioneer SC-LX85
B&W CM9
B&W CMC2
B&W CM5
B&W ASW10
PS3
Boxee Box
Synology DS1812+ 24TB



Back to Top
NN1123 View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger


Joined: 14-Maj-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 35
Direct Link To This Post Posted: 15-Oktober-2011 at 07:58
Ja nu har tv forretningen (Lyd og Billede Frederikshavn) haft det i 4 uger, og de har ikke fundet fejlen, så de ville sende det tilbage til mig, men jeg forlangte de sendte det til Panasonic til rep. og de har nu haft det i lidt over en uge, og heller ikke fundet nogen fejl. Hvad skal jeg gøre hvis de heller ikke findet fejlen?? nu har jeg manglet mit tv i over 1½ månede.

Samsung UE55ES8005
Panasonic DMP-BDT300
Pioneer SC-LX85
B&W CM9
B&W CMC2
B&W CM5
B&W ASW10
PS3
Boxee Box
Synology DS1812+ 24TB



Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--


Joined: 18-April-2007
Status: Offline
Points: 0
Direct Link To This Post Posted: 15-Oktober-2011 at 11:55
Desværre tyder det på du er udsat for en dårlig service fra forhandleren. Bed dem om et nyt TV eller pengene retur. Og fortæl at du vil klage over dem hos Forbrugerklagenævnet
Back to Top
bomndk View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 25-Marts-2006
Status: Offline
Points: 422
Direct Link To This Post Posted: 15-Oktober-2011 at 12:16
Pengene retur er vel ikke en option når fjernsynet er 1,5 år gammelt?
Mvh
Bo

Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--


Joined: 18-April-2007
Status: Offline
Points: 0
Direct Link To This Post Posted: 15-Oktober-2011 at 12:33
Hvis RMA'en er trukket i langdrag, så jo! TV'et var vel forholdsvis nyt, da sagen blev startet
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.