|
LG 55" 55UF772V byt til nyt |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Author | ||||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-Marts-2008 Location: Sjælland Status: Offline Points: 697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
- Jeps, det er "min personlige opfattelse", at man ikke skal gøre problemerne større end at de reelt er ;) I denne sammenhæng - og såfremt at "fixet" er som kampus foreskriver - så mener jeg at du overreagerer. Det mener du så tydeligvis ikke i din "halv-forurettede" retorik til mig....og det er såmænd helt ok med mig, at vi har forskellige synspunkter :) |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Helt enig JesA, det er en overreaktion af Kandersen.
Han ser vist producent svigt overalt for tiden. Øh mener forhandler svigt ![]() Edited by Kampus - 07-December-2015 at 17:15 |
||||
![]() |
||||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-Marts-2008 Location: Sjælland Status: Offline Points: 697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
- måske at han er blevet angrebet af Koreanske tordenfluer ;) ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
LOL ![]() |
||||
![]() |
||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 13-Juli-2006 Location: 4653 Status: Offline Points: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Må jeg så bare sådan for god ordens skyld høre lidt om, hvor din personlige grænse går? Kampus udtaler sig formodenlig ud fra, at der er tale om en funktion som han ikke mener er vigtig. I relation til den personlige holdning, så er det som sådan okay at have det sådan. Men det ændre jo ikke ved, at produktet har et problem, uanset hvilken holdning man har. Det formoder jeg vi er enige i. |
||||
![]() |
||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 13-Juli-2006 Location: 4653 Status: Offline Points: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det gør han netop, producent svigt som i den grad er stigende, og samtidig er de enormt skadelige.
Man behøver vel bare nævne de utallige Samung episoder. Eller Sony der i op til et år efter købs dato tilføjer funktioner, som burde have været der fra start. Eller mere Sony med deres Xperia Z mobiler, der først var vandtætte og 1½ år efter er de ikke vandtætte mere. Philips og deres Android TV som også har store problemer med Wifi forbindelse der ikke fungere, (forestil dig et smart tv, der ikke kan forbinde til nettet. Det lyder ikke skide smart). Ens for stort set alle disse er, at produkterne har fejl fra den første dag de sælges på markedet. Fejl som nogle forbrugere må leve med, eller finde krumspring for at kunne leve med. Alene det at en forbruger er nået herind og har beskrevet et problem, det fortæller at han sandsynligvis har døjet med det i noget tid (nogle dage i dette tilfælde). Hvorfor skal det overhovedet være sådan. Var det en del af aftalen, da han lagde sin penge hos forhandleren for produktet.. nej vel.. Men jeg kan forstå, at du/i åbenbart synes, at det er helt i orden. |
||||
![]() |
||||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 03-Juni-2013 Location: Løsning Status: Offline Points: 974 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg ejer selv det nævnte tv, og jeg døjer ikke med genstart af denne slags. Tilgængelige har jeg ekstrem clouding. Og så er der små andre finurligheder.
Før dette tv havde jeg et f8005 og det var satne et lorte tv. Aldrig har jeg oplevet så mange fejl. Så hvis du vil bytte tv'et for at købe et andet så skal du ikke vælge Samsung fordi de er godt nok ikke meget bedre. Min lillebror har et Phillips og hans fucker også total op. Jeg ville prøve at disagree opdateringer og se om det løser problemet. Hvis det gør så er det jo fint. Så kan du prøve om et par måneder om en opdatering evt løser problemet. Helt og lykke. |
||||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||||
![]() |
||||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-Marts-2008 Location: Sjælland Status: Offline Points: 697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
- Jeg kan ikke svare dig på hvor min personlige grænse går - er et hypotetisk spørgsmål/problemstilling. Men, som allerede skrevet, så synes jeg at i denne specifikke "problemstilling", at du skyder langt over målet ("overreagerer") |
||||
![]() |
||||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-Marts-2008 Location: Sjælland Status: Offline Points: 697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Kandersen, du er jo sædvanligvis en mand som ligger stor vægt på "korrekthed", såvel retorisk som "forbruger-wise". Derfor er det ærgerligt at du selv forfalder til at pådutte mig ( & Kampus) holdninger, som jeg på ingen måde har givet udtryk for - jeg har da aldrig anfægtet de ting du opremser ![]() Skal vi ikke forholde os til ("diskuterer" det jeg rent faktisk har skrevet/udtalt mig om; at jeg synes at du overreagerer i den specifikke sag! ( - og at du fortsat "kører på", understreger blot hvad jeg mener med at "overreagerer"....) |
||||
![]() |
||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 13-Juli-2006 Location: 4653 Status: Offline Points: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Så lad mig svare dig - Du vil sandsynligvis reagere, når det er en funktion der rammer dig. Ikke dermed sagt, at du ikke er i stand til at se tingene fra andres sider, men en egentlig reaktion kommer nok først, når en given funktion ikke fungere for dig, som du vel at mærke skal bruge. Og alt afhængig af hvilke/hvor mange krumspring du skal ud i for at få denne funktion til at virke, det vil nok være der et sted, hvor din grænse ligge. Det er jo netop det argument du bruger i denne her sag. Så ja det er retorisk. Set i det samlede billede, så er det også bla. det som er årsagen til, at vi ser flere og flere produkter der fejler, fra start. Og folk der sætter deres lid til at en opdatering nok løser det, på et tidspunkt, eller at de kan, som du netop forslår, bare slå en "ligegyldig" funktion fra. Jeg ser det på en lidt anden måde. 1. Hvis funktionen er ligegyldig, så burde den måske slet ikke være der. 2. Skal man ud i alverdens krumspring (fx skrive et indlæg på et forum) for at finde ud af at slå en ligegyldig funktion fra. Du skal jo huske, at udgangspunktet er, at funktionen generede brugeroplevelsen. Hvis den ikke genererede, så var indlægget sandsynligvis aldrig kommet. Derfor er det udgangspunktet.
Isoleret set, ja så kan min reaktion virke voldsom. Men vi har jo netop mange sager "isoleret set". Og der er tilsyneladende ikke tendens til, at det ændre sig. Og slet ikke, når forbrugerne "lever med det" eller rådes til at slå funktioner fra, så de kan "leve med det". Det er jo ikke den rigtige løsning. Det håber jeg vi er enige i?
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Lille problem - stor diskussion!
Næh du, for et årstid siden, besluttede DR ar fjerne 5.1 surround lyd og erstatte med stereo. Fordi nye TV var sat til at modtage surround i fabriksindstilling. Man ville ikke "besvære fam DK" med at skulle ind i en menu for at slå surround fra, og nedlagde derfor surround sendingen til stor fortrydelse for film entusiasterne med surround anlæg. DET kan man kalde et problem! ![]() |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg skal lige forstå dig ret: 1. Genstarter TV'et? Altså slukker pludseligt og tænder så igen? 2. Eller står det i standby, og tænder pludselig af sig selv? For der er fan's til forskel! Er det nr. 2, så er ganske sikkert som Kampus er inde på: Slå automatisk opdatering fra. Er det derimod nr. 1, så er TV'et defekt! M.v.h. |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |