|
Viaplay Samsung C7005 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Vansack ![]() Ny bruger ![]() Joined: 03-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29-November-2011 at 20:21 |
Hej.
Jeg ved ikke om emnet er lagt rigtigt, men håber det går.
Jeg har et Samsung C7005 med internet@TV hvor jeg tidligere har benyttet mig af viaplay app'en med succes. Men efter en opdatering af TV'et virker det ikke optimalt mere. Dvs, at jeg sagtens kan streame live sports udsendelser, men jeg kan ikke streame alt andet matriale som er til rådighed såsom serier osv. Jeg har prøvet at nulstille alt info i internet@TV indstillingerne men uden held.
Er der andre der har oplevet samme problem ??
PS. Jeg har den fulde pakke og alt virker hvis jeg logger ind på PC'en.
|
|
Lars.
|
|
![]() |
|
Gert ![]() Junior bruger ![]() Joined: 06-Januar-2005 Status: Offline Points: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har nøjagtigt samme problem...
Fandt du en løsning ?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |